اخبار داغ

حواشی غیرواقعی پیرامون مدافع استقلال؛

عارف غلامی؛ ممنوع الکار یا در لیست فروش؟/ نکونام مثل کی روش؛ تو را نمی پسندم!

عارف غلامی؛ ممنوع الکار یا در لیست فروش؟/ نکونام مثل کی روش؛ تو را نمی پسندم!
مدافع فصل گذشته استقلال به دلیل مسائل فنی در لیست استقلال بیرون مانده و حواشی مطرح شده درباره ممنوع الکار بودن او صحت ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عارف غلامی مدافع  فصل گذشته استقلال و تیم ملی که دچار حواشی متعددی شده بود، این روزها در سرخط خبرها قرار دارد. او که امروز در فهرست خروج جواد نکونام قرار گرفت، در روزهای گذشته به سوژه مورد علاقه صفحات مجازی قرار گرفته بود که ممنوع الکار شده اما واقعیت چیست؟

عارف غلامی ممنوع الکار نبوده و نیست اما مورد پسند و سلیقه جواد نکونام قرار نگرفته. سرمربی این روزهای استقلال که تفکراتی نزدیک به کارلوس کی روش دارد، بازی غلامی را مطلوب روش و سیستم خود نمی داند؛ نگاهی که مربی پرتغالی هم درباره این بازیکن داشت. غلامی هرگز مورد پسند کی روش قرار نگرفت و نکونام نیز که مدل ایرانی اوست، همین نظر را دارد.

از سویی، عارف غلامی در فهرست تیم ملی برای کافا نیز قرار داشت اما مشکلی در پاسپورتش باعث شد تا نتواند خود را به این اعزام برساند. امیر قلعه نویی قصد داشت از این بازیکن در این تورنمنت استفاده کند اما روند دریافت پاسپورت جدید به گونه ای بود که نتوانست خود را برساند و از این اردو بیرون ماند.

در نتیجه، اگرچه عارف غلامی با برخی اقدامات و رفتارها موحب حواشی برای خود شده بود اما اکنون مشکلی برای فعالیت ندارد و می تواند در هر تیمی بازی کند. جدایی از استقلال نیز با نظر مستقیم نکونام و کادر فنی اش انجام شده است. بنابراین حواشی اخیر درباره ممنوع الکاری او صحت ندارد و بیشتر یک بازی رسانه ای غیرواقعی برای توجیه حضور او در لیست فروش است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه