اخبار داغ

ناکامی پیرجهان در ۴۰۰متر؛

دوومیدانی جام کازانوف| فصیحی قهرمان شد و رکورد شکست

دوومیدانی جام کازانوف| فصیحی قهرمان شد و رکورد شکست
در مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دوومیدانی جام کازانوف فرزانه فصیحی ضمن شکستن رکورد ملی عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دوومیدانی جام کازانوف، عصر امروز(شنبه) فرزانه فصیحی نماینده کشورمان موفق شد زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کند و ضمن شکستن رکورد ملی عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب نماید.

بر همین اساس فصیحی موفق شد با ثبت حدنصاب ۱۱.۴۱ثانیه بعنوان نفر نخست از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

حدنصاب ملی کشورمان در این ماده با زمان ۱۱.۴۳ثانیه (۱۴۰۲/۳/۲۹-ارزروم) در اختیار حمیده اسماعیل نژاد بود. حدنصاب جدید ملی کشورمان در ماده ۱۰۰متر پس از منفی شدن آزمایش دوپینگ فرزانه فصیحی ثبت نهایی خواهد شد.

همچنین مهدی پیرجهان در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع علی رغم اینکه توانست بعنوان نفر نخست از خط پایان عبور کند اما به دلیل خطا از جدول رتبه بندی کنار رفت و نتوانست حدنصابی را به ثبت برساند، به کار خود در این مسابقات پایان داد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه