اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

صابر ابر؛ بازنده جدید پلتفرم ها/ آقا رضا پروانه و صدف اسپهبدی در کنار هم!

صابر ابر؛ بازنده جدید پلتفرم ها/ آقا رضا پروانه و صدف اسپهبدی در کنار هم!
سریال «بازنده» جدیدترین محصول پلتفرم ها با بازی صابر ابر و علیرضا کمالی این روزها در مرحله تصویربرداری است و همزمان مراحل فنی‌ خود را هم پشت سر می‌گذارد تا آماده انتشار شود.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سریال «بازنده» جدیدترین محصول اختصاصی فیلیمو این روزها در مرحله تصویربرداری است و همزمان مراحل فنی‌ خود را هم پشت سر می‌گذارد تا آماده انتشار شود.

این سریال را امین حسین پور درحالی جلوی دوربین برده که در کارنامه حرفه ای او کارگردانی مینی سریال «درمانگر» به چشم می خورد. تهیه کنندگی این کار برعهده احسان ظلی پور است. او پیش از تهیه کنندگی این سریال، دو فیلم سینمایی کمدی خانم یایا و خط استوا را در کارنامه دارد و وردش در پلتفرم ها با امین حسین پور و مینی سریال «درمانگر» کلید خورد و در ادامه با سریال طنز «نیسان آبی» این مسیر را ادامه داد.

صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی محمدی و پیمان قاسم خانی بازیگران اصلی سریال «بازنده» در ژانر جنایی و رازآلود هستند.‌

 در خلاصه داستان این سریال آمده است: «کارآگاه کیانی (با بازی علیرضا کمالی)، درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند.» علیرضا کمالی پیش از سریال «بازنده» با نقش آقا رضا پروانه در سریال «پوست شیر» به چهره ای محبوب در سریال های شبکه نمایش خانگی تبدیل شده بود.

اما صابر ابر که کار حرفه ای خود را با تئاتر شروع کرده و جوایز فراوانی در این حوزه دارد، دو سریال «قورباغه» و «مترجم» را در شبکه نمایش خانگی دارد و حالا با «بازنده» برای سومین بار تجربه حضور در پلتفرم ها را به کارنامه خودش اضافه کرده است؛ صابر ابر یکی از نقش های اصلی سریال «قورباغه» هومن سیدی را برعهده داشت و به نحوی راوی این سریال بود؛ مجموعه ای که در زمان پخش به دلیل جنس خاص روایتگری، داستان خیالی و جنایی خود مخاطبان فراوانی را جذب شبکه نمایش خانگی کرده بود و تا پیش از سریال پرمخاطب «پوست شیر» در IMDB رتبه بالاتری برای خودش دست و پا کرده بود؛ اما ابر در ادامه با حضور در سریال «مترجم» نتوانست موفقیت قورباغه را تکرار کند و این سریال علیرغم تم خاص داستان گویی خود، آنچنان که باید و شاید به دل مخاطبان ننشست و حالا صابر ابر با نقش «کاوه» در کنار گروه بازیگرانی حرفه ای قرار است دوباره سریالی با تمی جنایی و رازآلود را تجربه کند.

 صدف اسپهبدی از دیگر بازیگران سریال «بازنده» است؛ اسپهبدی برای نخستین بار با فیلم سینمایی «علفزار» به کارگردانی کاظم دانشی در نقش یک مادر معتاد به چهره ای شناخته شده برای مخاطبان تبدیل شد و بازی تاثیرگذار او در این نقش باعث شد تا در همان تجربه نخست، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل را از جشنواره فیلم فجر از آن خود کند؛ نقشی که برای ایفای آن در کمتر از هشت ماه حدود 25 کیلو وزن کم کرده بود تا در قامت یک زن معتاد بازی کند و حالا این دیده شدن باعث شده تا جزء بازیگران اصلی سریال «بازنده» معرفی شود.

بیشتر بخوانید؛

مهدویان با سقوط و حیثیت در راه شبکه نمایش خانگی/ آقا رضا پروانه بازنده شد

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه