اخبار داغ

گزارش دانا از سریال های در حال ساخت پلتفرم ها؛

مهدویان با سقوط و حیثیت در راه شبکه نمایش خانگی/ آقا رضا پروانه بازنده شد

مهدویان با سقوط و حیثیت در راه شبکه نمایش خانگی/ آقا رضا پروانه بازنده شد
سریال های «حیثیت»، «بازنده» و فصل دوم «زخم کاری» در مراحل مختلف ساخت از فیلمبرداری تا مراحل پساتولید هستند تا بزودی راهی شبکه نمایش خانگی شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سریال های «حیثیت»، «بازنده»، فصل دوم «زخم کاری» و پیکیلو در مراحل مختلف ساخت از فیلمبرداری تا مراحل پساتولید هستند تا بزودی راهی شبکه نمایش خانگی شوند.

پای «حیثیت» در میان است!

سجاد پهلون زاده که سال ها نام او را به عنوان تدوینگر آثار سینمایی می دیدیم، در تجربه اول کارگردانی خود با مشاوره دوست چندین و چند ساله خود محمد حسین مهدویان، مینی سریال «سقوط» را با موضوع داعش و حواشی آن جلوی دوربین برد که هنگام پخش به دلیل حضور حمید فرخ نژاد به عنوان یکی از بازیگران اصلی مجموعه و حواشی این بازیگر، دردسرهایی برای آن بوجود آمد.

حالا همان تیم سقوط، این بار سریال «حیثیت» را در حال ساخت دارند و بنا بر اطلاعات رسانه ای، این سریال مراحل آخر فیلمبرداری خود را طی می کند. محمدرضا منصوری کهبه عنوان تهیه کننده سقوط، پهلوان زاده را همراهی کرده، این بار نیز در همان نقش کنار تیم «حیثیت» قرار دارد؛ سجاد پهلوان زاده که پیش تر به عنوان تدوینگر فیلم هایی همچون «ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز و لاتاری» مهدویان را همراهی کرده است، در سریال «زخم کاری» نیز به عنوان تدوینگر حضور داشته است. محمدرضا منصوری نیز به عنوان تهیه کننده «سقوط»، قبل تر با تهیه کنندگی فیلم سینمایی «شیشلیک» رفاقت خود را با مهدویان آغاز کرده بود و حالا همه آنها بهعنوان یک تیم تولید در حال ساخت این سریال هستند.

سریال «حیثیت» درامی اجتماعی است که با بازی متفاوت مهدی حسینی نیا در نقش اول، از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد. حسینی نیا پیش از «حسثیت» در سریال هایی همچون عالیجناب، سیاوش، می خواهم زنده بمانم، میدان سرخ، یاغی و رهایم کن در شبکه نمایش خانگی حضور داشته است.

در خلاصه داستان سریال «حیثیت» آمده است زخمی، عمیق‌تر از انزوا ... پای «حیثیت» در میان است!

بازگشت مالک به زخم کاری

محمد حسین مهدویان که با فیلم «ایستاده در غبار» در سینما به یکباره سر زیان ها افتاد و چهره شد، بعدتر با فیلم هایی مانند دو فصل از ماجرای نیمروز، لاتاری، درخت گردو، شیشلیک و مرد بازنده خود را به عنوان کارگردانی جوان و آینده دار به دنیای سینما معرفی کرد و دو سال پیش بود که با ساخت سریال «زخم کاری» برای نخستین بار وارد دنیای شبکه نمایش خانگی شد؛ سریالی که پای جواد عزتی را به پلتفرم ها باز کرد. هرچند سال ها پیش عزتی با «قهوه تلخ» حضوری کمدی را در این فضا تجربه کرده بود.

با استقبالی که مخاطبان شبکه نمایش خانگی از سریال «زخم کاری» داشتند، حالا مهدویان قرار است به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان فصل دوم این سریال را با عنوان «بازگشت» بسازد و گویا این سریال حالا در حال مراحل پیش تولید و آغاز فیلمبرداری است.

در فصل جدید زخم‌کاری با عنوان «بازگشت» علاوه بر حضور بازیگران فصل قبل، از جمله: جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی، بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه، اضافه شده‌اند.

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به‌ قلم گروهی از نویسندگان، شامل: میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌ عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.


آقا رضا پروانه هم بازنده شد

 «بازنده» جدیدترین محصول اختصاصی فیلیمو است که به زودی و به صورت سریال هفتگی منتشر خواهد شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: کارآگاه کیانی (با بازی علیرضا کمالی)، درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند... علیرضا کمالی پیش از سریال «بازنده» با نقش آقا رضا پروانه در سریال «پوست شیر» به چهره ای محبوب در سریال های شبکه نمایش خانگی تبدیل شده بود.

امین حسین پور، نویسنده و کارگردان این سریال و احسان ظلی پور تهیه کننده این اثر است. ظلی پور پیش از این تهیه کنندگی فیلم های سینمایی «خانم یایا»، «خط استوا» و سریال کمدی «نیسان آبی» را در کارنامه دارد و برخلاف این فیلم ها و سریال کمدی که ساخته، «بازنده» را در ژانری جنایی و معمایی در حال ساخت دارد. امین حسین پور نیز پیش‌تر سریال کوتاه «درمانگر» را در ژانری جنایی با داستانی رازآلود برای فیلیمو ساخته است.

صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی محمدی و پیمان قاسم خانی بازیگران اصلی این سریال هستند.‌

سفر کودکان در جزیره جادویی «پیکولو»

سریال «پیکولو» به نویسندگی و کارگردانی علی احمدی به زودی منتشر خواهد شد.این سریال کودک، محصولی از نوآر کارن فیلم است و تهیه کنندگی آن را برادران کیایی به عهده دارند. مشاور هنری این سریال محمد بحرانی بوده و هومن حاجی عبدالهی و مهسا طهماسبی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در این اثر نمایشی کودکانه، صدا پیشگانی از جمله: خسرو احمدی، محمد بحرانی، امیرسلطان احمدی، محمد عسگری و مهناز خطیبی حضور دارند. عروسک گردانی این سریال نیز بر عهده محمد لقمانیان، علی اعتصامی فر، مهدی برقعی و هانی حسینی بوده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده: پیکولو جزیره‌ای جادوییست که هرچند وقت یکبار موجودی را به درون خود می‌کشد. هربار که فرد جدیدی به پیکولو پرتاب می‌شود، رُز (جادویی‌ترین گل جزیره‌ی پیکولو) گُل می‌دهد و دیگر اهالی را مطلع می‌کند. روزی پیکی در حین پاراگلایدرسواری داخل ابرها کشیده می‌شود و در پیکولو سقوط می‌کند. پس از سقوط، اهالی پیکولو او را پیدا کرده و او را رسما شهروند پیکولو می‌دانند. در پیکولو موجودات عجیب و متنوعی زیست می‌کنند و هر موجود، جهان و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. پیکی از گذشته‌ خود چیزی به یاد نمی‌آورد. او به مرور با اهالی پیکولو (مخترع، پانچو، شالی، واکرو و ته‌غاری‌ها) آشنا می‌شود و آن‌ها در هر قسمت با یک موضوع و چالش جدید روبه‌رو می‌شوند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه