اخبار داغ

روئینگ زیر 23 سال و جوانان قهرمانی کشور| برگزاری مسابقات در دریاچه آزادی

روئینگ زیر 23 سال و جوانان قهرمانی کشور| برگزاری مسابقات در دریاچه آزادی
مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روئینگ جوانان و زیر ۲۳ سال در بخش زنان و مردان ۱ و ۲ مرداد در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال مردان و زنان با هدف حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

این مسابقات بر اساس قوانین بین‌المللی فدراسیون جهانی روئینگ و قوانین فدراسیون قایقرانی ایران در رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال در دریاچه آزادی انجام خواهد شد.

رقابت‌ها در مواد تکنفره سنگین‌وزن و سبک‌وزن در مسافت ۲۰۰۰ متر در بخش زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار می‌شود و هر ورزشکار حداکثر می‌تواند در یک ماده مسابقات شرکت کند.

حداقل سن مجاز شرکت در مسابقات قهرمانی کشور ۱۵ سال تمام است و در رقابت رده سنی جوانان متولدین بعد از۱۳۸۳/۱۰/۱۱ مجاز به شرکت هستند و در رده سنی زیر ۲۳ سال متولدین ۱۳۷۹/۱۰/۱۱ لغایت ۱۳۸۳/۱۰/۱۰ می توانند شرکت کنند.

رده‌بندی تیم‌ها نیز بر اساس سیستم امتیازدهی در بخش زنان و مردان به صورت مجزا خواهد بود و وزن مجاز استاندارد مواد سبک‌وزن در بخش زنان ۶۰ کیلوگرم و در بخش آقایان ۷۳/۵ کیلوگرم است.

جلسه هماهنگی سرپرستان‌ تیم‌ها نیز شنبه ۳۱ تیر ساعت ۱۵ در بخش زنان و یکشنبه ۱ مرداد ساعت ۱۵ در بخش آقایان برگزار می‌شود.

هیات‌های قایقرانی تا ۲۷ تیر مهلت دارند آمادگی و اسامی ورزشکاران شرکت‌کننده خود را از طریق سیستم اتوماسیون به فدراسیون ارسال کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه