اخبار داغ

در پی اعتراض برخی فوتبالی‌ها به نحوه برگزاری انتخابات؛

واکنش سرپرست به احتمال شائبه در انتخابات هیات؛ براتی: فدراسیون فوتبال متولی برگزاری انتخابات است

واکنش سرپرست به احتمال شائبه در انتخابات هیات؛ براتی: فدراسیون فوتبال متولی برگزاری انتخابات است
برخی اعتراضات به نقش‌آفرینی دبیر هیات فوتبال تهران در انتخابات این هیات، واکنش سرپرست هیات را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی روزهای گذشته برخی از اهالی فوتبال استان تهران با امضای طوماری به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، درخواست کردند تا عباس تیموری، دبیر این هیات متولی و مجری برگزاری انتخابات ریاست هیات نباشد.

جمعی از کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال تهران طی نامه‌ای بلندبالا به تاج، خواهان آن شدند که دبیر کنونی هیئت فوتبال با توجه به سابقه همکاری با حبیب الله شیرازی رئیس گذشته دخل و تصرفی در برگزاری انتخابات آینده نداشته باشد.

با توجه به طرح شائبه‌های گوناگون در خصوص انتخابات دوره گذشته هیئت فوتبال تهران در خصوص مهندسی آرا از طریق علامت‌گذاری برگه‌های رای و همچنین سواستفاده‌های بعدی از این موضوع، این نامه دیروز به دست رئیس فدراسیون رسیده است.

در این رابطه امروز احمدرضا براتی، سرپرست هیات فوتبال استان تهران اظهار داشت: ۲ هفته بعد از شروع سرپرستی اینجانب فرآیند ثبت نام از نامزدها شروع شده و کمیسیون انتخابات هیات فوتبال هم در اسرع وقت وظایف قانونی خود را انجام داده است و در تاریخ یک خرداد اسامی نامزدهای واجد شرایط جهت بررسی صلاحیت های عمومی به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام شده است اما با وجود گذشت بیش از ۲ ماه از ارسال اسامی به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، هنوز پاسخی واصل نشده است.

براتی در مهم‌ترین بخش صحبت‌های خود گفت: شخصا بیش از همه بر برگزاری سالم و شفاف انتخابات تاکید دارم و در انتخابات هم نامزد نشده ام، بنابراین آن کسی که خودش نامزد انتخابات است یا برای یک نامزد بخصوص فعالیت می کند، نمی تواند مدعی باشد که بیش از بنده جانب بی طرفی را رعایت می کند. هیات فوتبال استان تهران به استثنای تعیین برخی اعضای مجمع که طبق اساسنامه در صلاحیت شخص اینجانب به عنوان سرپرست هیات می باشد قصد ندارد در فرآیند برگزاری انتخابات مداخله ای داشته باشد و فدراسیون فوتبال متولی برگزاری انتخابات خواهد بود و اقدامات اجرایی مهمی نظیر چاپ تعرفه ها و اوراق رای گیری، اخذ رای و شمارش آراء به صورت داوطلبانه از جانب هیات فوتبال به حراست فدراسیون فوتبال محول خواهد شد.

بدین ترتیب مشخص شد که برای جلوگیری از اتفاقات مبهم گذشته، حراست و تیم اجرایی فدراسیون فوتبال متولی برگزاری انتخابات هیات خواهند بود که البته تاریخ آن هنوز مشخص نیست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه