اخبار داغ

آغاز فراخوان همايش ملي فرصت ها و تهديدات نوپديد دريايي

آغاز فراخوان همايش ملي فرصت ها و تهديدات نوپديد دريايي
فراخوان مقالات همايش ملي فرصت ها و تهديدهاي نوپديد دريايي آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همايش ملي فرصت ها و تهديدات نوپديد دريايي به همت نيروي دريايي سپاه و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و با مشاركت دانشگاهها و مراكز آموزش عالي و سازمان هاي كشوري و لشكري مرتبط با دريا برگزار مي شود.

فرصت ها و تهديدهاي نوپديد در حوزه ژئوپليتيك و ژئواستراتژي دريايي، فرصت ها و تهديدهاي نوپديد در حوزه اقتصاد درياپايه، فرصت ها و تهديدهاي فناوري هاي نوپديد دريايي، فرصت ها و تهديدهاي نوپديد در حوزه بهداشت، سلامت و زيست محيط دريايي، فرصت ها و تهديدهاي نوپديد اطلاعات و امنيت دريايي و فرصت ها و تهديدهاي نوپديد نظامي در دريا محورهاي اصلي اين همايش است.

علاقمندان تا پايان مردادماه سال ١٤٠٢ مهلت دارند چكيده مقالات خودشان را از طريق پايگاه اينترنتي www.emotconf1402.ir ارسال نمايند.

اين همايش ١٧ و ١٨ آبان ماه امسال با سخنراني شخصيت هاي عاليرتبه كشوري و لشكري دانشگاه دريايي امام خامنه اي(مدظله العالي) برگزار خواهد شد.

سرلشكر پاسدار سيد يحيي صفوي رياست اين همايش، دريادار پاسدار علي تنگسيري دبير اين همايش، سردار سلماني دبيري كميته علمي و سردار دبستاني دبيري كميته  اجرايي همايش ملي فرصت ها و تهديدهاي نوپديد دريايي را بر عهده دارند/انتهاي پيام

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه