اخبار داغ

اتفاقات عجیب در بازی نهایی و رده بندی فوتبال؛

بازیهای ناشنوایان روسیه| جنجال در فوتبال؛ باخت پس از برتری در فینال نیمه تمام!/ تماس هاشمی با سرپرست کاروان

بازیهای ناشنوایان روسیه| جنجال در فوتبال؛ باخت پس از برتری در فینال نیمه تمام!/ تماس هاشمی با سرپرست کاروان
فینال مسابقات فوتبال بازیهای 2023 ناشنوایان در روسیه به دلیل ناداوری ناتمام ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، تیم فوتبال ناشنوایان كشورمان در چارچوب بازی‌های 2023 ناشنوایان در اوفای روسیه در فینال این دوره از مسابقات به مصاف تیم میزبان (روسیه) رفت و با وجود نتیجه 2 بر 1 با گلهای ایمان محبی و شاهین فصیحی به سود تیم ایران، با توجه به ناداوری، به جنجال کشیده شدن بازی و احتمال هجوم تماشاگران روسیه به زمین در دقیقه 98 ناتمام ماند و در پایان 3 بر صفر به سود تیم روسیه اعلام شد.

تیم فوتبال ناشنوایان کشورمان امروز با ترکیب قائدی، هاموری، سلیمی، مصباحی، دشت بزرگ، فرضی، صابری کیان، اسماعیلی، محمدی، محبی (کاپیتان) و فصیحی به میدان رفت.

در مسابقه رده بندی نیز تیم های ازبکستان و عراق به مصاف هم رفتند و پس از 20 دقیقه ار زمان مسابقه، تیم ازبکستان به دلیل ناداوری زمین مسابقه را ترک و 3 بر صفر به سود عراق پایان یافت.

 

گفت‌وگوی تلفنی سرپرست وزارت ورزش با سرپرست کاروان ناشنوایان ایران

کیومرث هاشمی در گفت‌وگویی تلفنی با سرپرست کاروان ناشنوایان ایران در روسیه، آخرین شرایط تیم‌های ایرانی حاضر در مسابقات تابستانی اوفای را جویا شد.

در این گفت‌وگوی تلفنی سرپرست کاروان ایران گزارشی از نتایج تیم‌های ایران حاضر در مسابقات تابستانی به سرپرست وزارت ورزش و جوانان ارائه کرد.

هاشمی نیز با قدردانی از تلاش نمایندگان ایران در این مسابقات، از سرپرست کاروان ایران خواست سلام او را به ورزشکاران، مربیان و سرپرستان ایرانی حاضر در این مسابقات ابلاغ کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه