اخبار داغ

استاندار لرستان مطرح کرد:

بکارگیری تجهیزات استان‌های همجوار برای مهار آتش‌سوزی دورود/ نگران سرایت آتش به مخازن بنزینی هستیم

بکارگیری تجهیزات استان‌های همجوار برای مهار آتش‌سوزی دورود/ نگران سرایت آتش به مخازن بنزینی هستیم
استاندار لرستان با بیان اینکه آتش‌سوزی شهرک صنعتی دورود همچنان ادامه دارد، گفت: تنها نگرانی ما سرایت آتش به مخازن بنزینی است که در مجاورت این واحد صنعتی قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، فرهاد زیویار عصر امروز در حاشیه بازدید از محل حریق شهرک صنعتی دورود در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برای مهار آتش‌سوزی شهرک صنعتی دورود تمام نیروها بسیج شده‌اند و از همه تجهیزات استان و استان‌های همجوار از جمله استان مرکزی استفاده شده است.

 

وی به تشکیل مدیریت ستاد بحران در شهرستان دورود اشاره کرد و افزود: خوشبختانه سرعت عمل در مهار آتش قابل قبول است و تنها نگرانی ما سرایت آتش به مخازن بنزینی است که در مجاورت این واحد صنعتی قرار دارند.

 

استاندار لرستان عنوان کرد: در ستاد مدیریت بحران که در فرمانداری دورود تشکیل شده اکیپ‌های اعزامی با شرح وظایف مشخص برای مهار آتش مدیریت می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی شهرک صنعتی دورود از صبح امروز شروع شده و تلاش برای مهار آتش ادامه دارد، گفت: حجم آتش‌سوزی بالاست و شدت باد، کنترل و مهار آن را سخت کرده است.

 

زیویار با اشاره به اینکه ۲۰ دستگاه خودروی آتش‌نشانی از شهرهای مختلف استان هم‌اکنون مشغول مهار این آتش‌سوزی هستند، اظهارداشت: تاکنون دو نفر در این آتش‌سوزی مصدوم و به بیمارستان هفت تیر دورود اعزام شده‌اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه