اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

تسخیر فضای مجازی با دو مولفه امام‌شناسی و دشمن‌شناسی دست‌یافتنی است/ باید با تهاجم و آفند، دشمنان اسلام و انقلاب و تفاله‌های آن‌ها را به چالش بکشیم


تسخیر فضای مجازی با دو مولفه امام‌شناسی و دشمن‌شناسی دست‌یافتنی است/ باید با تهاجم و آفند، دشمنان اسلام و انقلاب و  تفاله‌های آن‌ها را به چالش بکشیم
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید با تسخیر، تهاجم و آفند، دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و تفاله‌هایی که در زمین دشمن بازی می کنند را به چالش بکشیم و تحقق این مهم با دو مولفه امام‌شناسی و دشمن‌شناسی دست‌یافتنی است.

به گزارش راه دانا، سردار حسین معروفی عصر امروز در آئین اختتامیه دومین رویداد ملی سواد رسانه‌ای، اظهار کرد: دشمن در جنگ نرم فرهنگی که به مراتب دشوارتر از جنگ سخت است، اراده ملت ما را هدف قرار داده است.

وی بیان کرد: فعالان فضای مجازی جبهه انقلاب اسلامی به عنوان رزمندگان و فرماندهان این جبهه پیچیده می‌توانند با آگاهی و هوشمندی دشمن را در همه زمینه‌ها به عقب برانند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین از عالم و آگاه بودن به عنوان مهمترین اولویت در عملیات جنگ نرم و عرصه فضای مجازی یاد و خاطرنشان کرد: امروز جوانان، زنان و مردان ما بایستی در این نبرد نابرابر با علم و آگاهی دقیق و هوشمندی بر دشمن فائق آمده و فضای مجازی را تسخیر کنند.

سردار معروفی افزود: باید با تسخیر، تهاجم و آفند، دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و تفاله‌هایی که در زمین دشمن بازی می کنند را به چالش بکشیم و تحقق این مهم با دو مولفه امام‌شناسی و دشمن‌شناسی دست‌یافتنی است.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار نظام راهبرد و روش دشمن را برای همگان ترسیم و تبیین کرده‌اند، ادامه داد: امروز باید جبهه انقلاب اسلامی و دوست‌داران مردم ایران در یک سطح قرار گرفته و عزت شرف و بزرگی ملت را حفظ کنند و فضای مجازی تنها بستر به وجود آوردن این منزلت است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین قابل اعتماد، اطمینان و پیش‌بینی نبودن را از ویژگی‌های دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی خورشیدی است که گرمای آن گرمابخش همه عالمیان است و دشمن تسری الگوی انقلاب در جهان را برنمی‌تابند.

سردار معروفی هوشمندی ملت ایران را عامل خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: مبارزه با نظام طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی، مقابله با دشمنان در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس هشت ساله، مقاومت در عصر سازندگی و جدا کردن صف مردم از دشمنان در غائله‌های مختلف گوشه‌هایی از صحنه‌های آفرینی ملت ایران است.

وی تصریح کرد: در حالی دشمن در سال گذشته برای خاموش کردن نور الهی انقلاب اسلامی همه چیز را پای کار آورد که هوشیاری و موقعیت‌شناسی ملت ایران صحنه را به گونه دیگری رقم زده و موجب خنثی‌سازی توطئه‌ها شد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: برای چنین ملتی که با وجود سختی ها و مشکلات پای دین خدا ایستاده است، باید سپر بلا شد و جان داد و این وظیفه مسؤولان ما است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه