اخبار داغ

زنان فلسطینی نماد بانوی مسلمانِ مبارز

زنان فلسطینی نماد بانوی مسلمانِ مبارز
مدرس دانشگاه گفت: زن فلسطینی نماد بانوی مسلمان مبارزی است که با آغوش باز به استقبال شهادت می‌رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتر یک؛ میترا جهانی گفت: زن فلسطینی نماد بانوی مسلمان مبارزی است که با آغوش باز به استقبال شهادت می‌رود.

مدرس دانشگاه ادامه داد: روحیه شهادت‌طلبی و ایثار زنان فلسطینی برجسته است و این بانوان تا آخرین نفس از میهن خود دفاع می‌کنند تا شهد شیرین شهادت را بچشند و زیر بار ظلم نروند.

وی افزود: طبق آخرین آمار‌ها ۷۰ درصد شهدای فلسطین را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند، موضوعی که باید تلنگری برای دشمن باشد اما این آمار‌ها حتی مدعیان حقوق بشر را از خواب غفلت بیدار نخواهد کرد.

جهانی تصریح کرد: زنان فلسطینی نه تنها محافظ سنگر خانواده هستند، بلکه با روحیه مقاومت در سنگر دفاع از کشور نیز حاضر شدند.

وی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با شهادت کودکان و زنان می‌خواهد مردم فلسطین را مجبور به صلح کند، اما فلسطینیان ۷۰ سال این رنج و سختی را تحمل کردند و به پیروزی‌ امید دارند زیرا وعده الهی است.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: اسرائیل به کودکان و زنان نیز رحم نکرد و می‌خواست با حمله به بیمارستان، شکست خود در طوفان الاقصی را از نظر‌ها پنهان کند اما این غم به قدری سنگین بود که امپراتوری رسانه‌ای غرب نیز نتوانست آن را مخفی کند.

جهانی گفت: تمامی مسلمانان جهان و حتی دانشمندان و اساتید دانشگاه‌های دنیا این اقدام ضد حقوق بشرانه رژیم اشغالگر قدس را که با حمایت آمریکا رقم خورد، محکوم کردند.

وی ادامه داد: اقدامات غیر انسانی اسرائیل نشان می‌دهد که تا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی فاصله چندانی وجود ندارد و همه مسلمانان برای آن روز لحظه‌شماری می‌کنند.

این مدرس دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: خون زنان و کودکان شهید فلسطین پایمال نخواهد شد و نیرو‌های مقاومت و حماس ضرب‌شصت محکمی به اقدامات ضد حقوق بشرانه اسرائیل خواهند زد، زیرا به فرموده مقام معظم رهبری، رژیم غاصب صهیونیستی با این اقدامات هر روز خود را به نابودی نزدیک‌تر می‌کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه