اخبار داغ

سبک زندگی غربی تهدیدی برای خانواده است

سبک زندگی غربی تهدیدی برای خانواده است
مدرس دانشگاه گفت: سبک زندگی غربی تیشه به ریشه بنیان خانواده زده است و جوانان برای تأمین نیاز خود به ازدواج سفید روی آورده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تیتر یک؛ مهدیه سوگندی  گفت: انسان، اصالتاً موجودی اجتماعی است و خانواده، نخستین بستر فعالیت این ویژگی خالق هستی است.

مدرس دانشگاه و مشاور خانواده ادامه داد: دشمن در سال‌های اخیر پی به اهمیت نهاد خانواده در کشور ما برد و تمام توان و ظرفیت خود را برای تخریب این نهاد مهم و سرنوشت‌ساز کشور انجام داد.

وی افزود: خانواده با پیمان ازدواج و پیوند همسری زن و مردی هوشمند، آگاه، برخوردار از بلوغ فکری و قابلیت‌های اجتماعی پایه‌گذاری می‌شود و این زوج ستون اصلی و حیاتی نهاد خانواده را تشکیل می‌دهند.

سوگندی تصریح کرد: دشمن برای تخریب بنیان خانواده ازدواج سفید را مطرح کرد که امروز به وفور در جامعه می‌بینیم و بیشترین آسیب آن متوجه بانوان است.

این مشاور خانواده گفت: دختر و پسر با دوستی‌های به اصطلاح اجتماعی پایشان به یک ارتباط باز می‌شود و این ارتباط گاهی به تباهی زندگی هر دو منجر می‌شود.

وی ادامه داد: امروز دشمن با تفکر فمینیستی جوانان را به تجرد قطعی تشویق کرده و ازدواج را سدی برای پیشرفت عنوان می‌کند.

سوگندی افزود: مراکز مشاور پر شده از جوانانی که فریبِ خُرده‌فرهنگ‌های غرب را خورده‌اند و اکنون درگیر آسیب‌های آن شده‌اند.

این مشاور گفت: آمار جوانانی که با بالا رفتن سن‌شان هنوز ازدواج نکرده، اما درگیر آسیب‌های روابط اجتماعی غیرمشروع برگرفته از سبک زندگی غربی شده‌اند، نگران‌کننده است.

وی بیان کرد: گاهی وقت‌ها در پی ازدواج سفید یا دوستی‌های اجتماعی آسیب‌های روانی غیر قابل جبرانی به نوجوانان وارد می‌شود که تا سال‌ها با آن فرد باقی می‌ماند.

سوگندی تأکید کرد: دشمن برای ضربه زدن به بنیان خانواده سال‌های متمادی بر روی جنس زن کار کرد تا با انحراف بانوان، بتواند خانواده را متلاشی کند.

وی گفت: امروز خانواده در کشور ما مؤلفه قدرت است و غرب از نداشتن آن متضرر شده و می‌خواهد با تزریق خُرده‌فرهنگی‌های غرب به کشور، بنیان خانواده را هدف قرار دهد.

این مدرس دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: بانوان وظیفه بسیار سنگینی در حفظ بنیان خانواده دارند و بزرگترین جهاد در عصر کنونی حفظ سنگر خانواده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه