اخبار داغ

همکار و دوست شهید رضایی مطرح کرد:

رسیدگی به مشکلات معیشتی و خانوادگی بسیجیان در اولویت شهید رضایی

رسیدگی به مشکلات معیشتی و خانوادگی بسیجیان در اولویت شهید رضایی
همکار و دوست شهید مدافع امنیت محسن رضایی گفت: شهید رضایی فردی بسیار دلسوز، مهربان و فداکار بود و به تمام مشکلات بسیجیان تحت امر خود رسیدگی می‌کرد و برای رفع مشکلات خانوادگی و معیشتی آنها می‌کوشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز: همکار و دوست شهید رضایی  با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید مدافع امنیت محسن رضایی، اظهار کرد: شهید رضایی در زمان شهادت مسئولیت فرماندهی گروهان را بر عهده داشتند و علاوه بر اینکه فرمانده بسیار خوبی بودند، مدیر بسیار لایقی در بحث اداره نیروها به شمار می‌آمدند.

وی با بیان اینکه حسن اخلاق یکی از خصوصیات بارز شهید رضایی بود، افزود: شهید رضایی فرماندهی بود که هم نیروی بسیجی و هم نیروی پاسدار تحت امر خود داشت که در این مورد از توانایی فوق‌العاده‌ای در مدیریت سازمان و نیروهای تحت امر خود برخوردار بود.

وی با بیان اینکه شهید رضایی در حوزه ارتباط اجتماعی بسیار خوب عمل می‌کرد، تصریح کرد: ایشان فردی بسیار دلسوز، مهربان و فداکار بود و به تمام مشکلات بسیجیان تحت امر خود رسیدگی می‌کرد و برای رفع مشکلات خانوادگی و معیشتی آنها می‌کوشید.

همکار شهید رضایی خاطرنشان کرد: شهید رضایی یک فرد بسیار مسئولیت‌پذیر و باوجدان کاری بالا بود و از انعطاف‌پذیری بالایی در مسئولیت‌ها برخوردار بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه خلأ حضور شهید رضایی واقعاً حس می‌شود، عنوان کرد: در زمانی که شهید رضایی به شهادت رسید، حتی اغتشاشگران از جنازه شهید هم گذشت نکردند و به آمبولانس حامل پیکر شهید نیز حمله‌ور شدند.

شهید مدافع امنیت سرهنگ دوم پاسدار محسن رضایی شامگاه دهم دی‌ماه 1401 در جریان اغتشاشات شهر سمیرم بر اثر اثابت گلوله جنگی اغتشاشگران به سر، به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش سیزدهم دی‌ماه در شهر زیار اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه