اخبار داغ

گزارش دانا از آئین رونمایی از محصولات محتوایی شبکه بسیج؛

سردار سلیمانی: معجزه، پرورش جوانان انقلابی و کارآمد است/ تجلیل از خانواده شهید علیرضا محمودی پارسا

سردار سلیمانی: معجزه، پرورش جوانان انقلابی و کارآمد است/ تجلیل از خانواده شهید علیرضا محمودی پارسا
آیین رونمایی از محصولات محتوایی شبکه بسیج، امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ در سازمان بسیج مستضعفین برگزار و از دو کتاب و یک برنامه کاربردی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این آیین پس از اعلام و معرفی این محصولات محتوایی شبکه بسیج، با اشاره به یکی از جملات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب مقدمات ظهور، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌گویند «تشکیل جمهوری اسلامی ایران، عملی‌ترین اقدام برای فراهم‌شدن بستر ظهور منجی است»؛ بر همین اساس، تمدن نوین اسلامی نیز زمانی شکل می‌گیرد که ملت‌های مسلمان در کنار هم قرار بگیرند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در شرایط کنونی باید تمرکزمان بر روی تربیت نیروهای مؤمن و انقلابی باشد، گفت: بدون تردید جوانان مؤمن و انقلابی، بر سرعت حرکت قطار انقلاب و پیشرفت نظام اسلامی، خواهند افزود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز تحقق دولت اسلامی، یک وظیفه سنگین و مسئولیت خطیر است و همه ما در این ظهور و بروز این مهم، دارای نقش هستیم، گفت: جمهوری اسلامی قرار است روزهای خوشی را برای جامعه جهانی رقم بزند.

وی ضمن تأکید بر مقوله بسیج همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت ایران اسلامی، گفت: باید همه دست‌به‌دست هم دهیم و موانع و مشکلات پیشروی کشور را از سر راه برداریم.

سردار سلیمانی تأکید کرد: در دوره کنونی، جوانان باید میدان‌دار امور شوند و اطلاعات در شبکه‌های آموزشی و تربیتی برای آنها نیز باید به‌روز و در لحظه باشد.

حجت‌الاسلام «احسان رضایی» معاون تعلیم‌وتربیت سازمان بسیج مستضعفین نیز به‌عنوان میزبان این برنامه پس از خوشامدگویی به مدعوین و معرفی شهید در این آیین اظهار کرد: امروز ۳ اثر از محصولات محتوایی شبکه بسیج رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از آثاری که امروز از آن رونمایی می‌شود، کتاب «مر بی‌یار» (شامل ۴۰ طرح اقدام تربیتی برای ۴۰ هدف تربیتی) است، گفت: ازاین‌پس، تمام کنشگران تربیتی می‌توانند به نرم‌افزار کاربردی «صالحین» دسترسی داشته باشند؛ با این نرم‌افزار، فصل جدیدی در محتوا و شبکه تربیتی بسیج رقم خواهد خورد؛ در بستر این نرم‌افزار، مسائل روز در لحظه تولید می‌شوند و در اختیار مربی‌ها قرار می‌گیرند.

در پایان این آیین، از مادر شهید «علیرضا محمودی پارسا» تجلیل شد و این مادر شهید از ویژگی‌های برجسته فرزند شهید خود سخن گفت و اظهار داشت: فرزند من فدای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شد؛ او پس از تحمل ۲۴ ساعت تشنگی، به شهادت رسید.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه