اخبار داغ

مدیر رادیو قرآن در یادداشتی اختصاصی به دانا:

"مشارکت قوی" در انتخابات، کلیدواژه حیاتی نظام است

"مشارکت قوی" در انتخابات، کلیدواژه حیاتی نظام است
منصور قصری زاده در یادداشتی نوشت: مشارکت قوی در انتخابات، سلامت حقیقی، امنیت و رقابت واقعی، کلیدواژگان حیاتی نظام اند.

شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور قصری زاده در یادداشتی نوشت: مشارکت قوی در انتخابات، سلامت حقیقی، امنیت و رقابت واقعی، کلیدواژگان حیاتی نظام اند.

ان الله یأمرکم اَن تودوا الامانات الی اهلها

جدای از اینکه وجودحضرت احدیت امرفرموده که امانت های گوناگون به اهل آن سپرده شود و این یک دستور والای وحیانی است ، از مهمترین  شئون سپردن امانت ، انتخاب افرادی صالح، در طراز نخبگانی است که امورات اجتماعی افراد را تحت لوای عقلانیت دینی و توحیدی به سرمنزل مقصود رسانند.
در این مجال اندک، باید گفت  انتخاب چندسویه دارد ، نخست آنکه مقتضی است پرهیجان و پرشور بوده و حضور عموم ایران دوستان ، خاری برچشمان دشمنان این سرزمین کهن است.
نکته دوم آنکه، ضرورت دارد انتخاب اصلح باشد و صرف انتخاب فرد صالح ، آنگونه که بایسته است گره گشای کامل مشکلات و مسائل نیست.
مطلب سوم آنکه جمهوریت و اسلامیت خاک مادری مان ایران، وابسته به انتخاب نوبه ای است که به لطف حاکمیت نظام اسلامی ، بطور متوسط سالانه یک بار از زمان پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ، همه سال محقق گشته و کماکان تداوم دارد.
حقیقت بعد آن است ، مشارکت قوی ، سلامت حقیقی و امنیت و رقابت واقعی کلید واژگان حیاتی نظام اند و آرمان انقلاب مهدوی (عج) مُنبعث از این طریقت است. کلام آخر اینکه پرواضح است انتخابات تحول آفرین بوده و دلسرد نمودن آحاد جامعه مبنی بر عدم حضور درآن، نه تنها را حل مشکلات نیست بلکه تأثیر مستقیم در سرنوشت ، سعادت و شقاوت امت خواهد داشت و این است ترجمان : انّ الله لایغیر ما بقومٍ حتیٰ یُغیروا ما بانفسهم ( رعد ، آیه ۱۱ )

باشد که پایبند به عهد باشیم ، هم امانت را دقیق به اهل آن بسپاریم و هم دخیل سرنوشت امت خویش باشیم.

و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین

منصور قصری زاده

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه