اخبار داغ

سجادی در گفتگو با دانا:

مجلس دوازدهم مشکلات مردم را احصا وراه حل آن را قانونی کند

مجلس دوازدهم مشکلات مردم را احصا وراه حل آن را قانونی کند
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به ضرورت داشتن رای های شفاف نمایندگان ادامه داد: نمایندگان مشکلات مردم را احصا کرده و راه حل آن را قانونی کنند.

کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه مجلس در تراز نظام جمهوری اسلامی دارای ویژگی هایی است و بارها امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب بر آن تاکید کردند.

وی با بیان اینکه مردم وظیفه خود را به درستی انجام داده و چهره های جوان، با انگیزه و خلاق را انتخاب کرده و راهی مجلس کردند، ادامه داد: در این انتخابات، مردم آرایش جدیدی را برای مجلس رقم زدند و از اینجا به بعد این نمایندگان هستند که به عنوان وکلای ملت باید کارآمدی خود را در پاسخ به اعتماد مردم نشان دهند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به دو وظیفه اصلی نمایندگی یعنی قانون گذاری و نظارت بر اجرا، عنوان کرد: قوانین فراوانی در کشور مصوب شده است، اما مسئله مهم در شرایط کنونی این است که عصاره های فضایل ملت باید بر اجرای قوانین نظارت داشته باشند، نمایندگان از طرف مردم وکیل هستند تا خواسته های مردم در اجرای قانون را پیگیری و دنبال کنند.

نمایندگان باید به مدیریت کشور نظارت داشته باشند

سجادی با اشاره به ضرورت داشتن رای های شفاف نمایندگان ادامه داد: نمایندگان مشکلات مردم را احصا کرده و راه حل آن را قانونی کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان باید بعد مهم نظارت را تقویت کنند، تاکید کرد: نمایندگان باید به مدیریت کشور نظارت داشته باشند، نظارت در مجالس قبل به اندازه کافی نبود که اگر نظارت به میزان کافی بود، وضعیت مسکن، معیشت، گرانی ها و در مجموع اقتصاد کشور این گونه نمی شد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه هر دولتی وزاری خود را برای رای اعتماد به مجلس معرفی می کند گفت: نمایندگان به وزیری که صلاحیت ندارد تحت هیچ شرایطی ولو فشار گروه ها و جریانات سیاسی رای ندهند.

سجادی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی بُعد نظارت اولویت بیشتری بر قانون گذاری در مجلس دارد که انتظار می رود منتخبان مجلس دوازدهم به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه