اخبار داغ

امارات صفر - ایران ۱۶؛

هاکی روی یخ قهرمانی زنان آسیا و اقیانوسیه| گام محکم دختران در اولین دیدار/ برد یکطرفه برابر میزبان

هاکی روی یخ قهرمانی زنان آسیا و اقیانوسیه| گام محکم دختران در اولین دیدار/ برد یکطرفه برابر میزبان
تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران در نخستین بازی در قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به بردی مقتدرانه و پیروزی شیرین دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی هاکی روی یخ دخترلن کشورمان در مسابقات آسیا-اقیانوسیه اولین دیدار خود را برابر امارات برگزار کرد.

دختران ملی پوش کشورمان که برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه از سوم فروردین ماه به بیشکک قرقیزستان سفر کرده‌اند، امروز در اولین بازی خود از ساعت ۱۴ به وقت ایران مقابل تیم امارات صف آرایی کردند و با ارائه یک بازی زیبا، تماشاگرپسند و هجومی موفق شدند امارات که به خاطر تجهیزات و امکانات فوق العاده، میزبان مسابقات KHL را بر عهده بگیرد، نتیجه پرگلی را به ثبت برسانند.

دختران هاکی باز ایران در پریود اول، توسط یگانه بهرامی(۲ گل)، حدیثه پورهاشمی، نگار ارجمند و فاطمه شاهسوند ۵ بار موفق به گلزنی شدند. در پریود دوم نیز ۵ بار دروازه امارات توسط فاطمه اسماعیلی(۲ گل)حدیثه پورهاشمی، سارینا خسروی و الهام مدیر دهقان باز شد. در پریود سوم عسل حیدری ۳ گل درسا رحمانی، نگار خرم و دیبا فرزام نیا، ۶ گل دیگر به ثمر رساندند تا این بازی را با نتیجه ۱۶ بر صفر به سود خود ثبت کرده باشند.

در پایان بازی عسل حیدری به عنوان بازیکن برتر میدان معرفی شد. ملی پوشان کشورمان فردا در دومین بازی خود ساعت ۱۷/۳۰ به مصاف قرقیزستان می روند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه