اخبار داغ

شبکه‌های اجتماعی معطر به عطر شهید زاهدی شد

شبکه‌های اجتماعی معطر به عطر شهید زاهدی شد
کاربران شبکه‌های اجتماعی در واکنش به تجاوز رژیم سفاک صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران نظامی و فرماندهان ایرانی، هشتگ #سردار_مجاهد را در فضای مجازی داغ کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «صاحب نیوز»؛ هیمنه پوشالی ارتش رژیم متجاوز، اشغالگر و آپارتاید صهیونیستی که در طوفان‌الاقصی از هم فروپاشیده شد، در مدت ۱۸۰ روز تلاش کرد با اقدامات غیرانسانی کودک‌کشی و نسل‌کشی این شکست را جبران کند که تاکنون نه‌تنها موفقیتی به دست نیاورده؛ بلکه روزبه‌روز بیشتر در باتلاق عمیق نابودی فرو رفته است و به‌ناچار دست به تلاش‌های مذبوحانه می‌زند.

رژیم نامشروع و گرگ‌صفت صهیونیستی در پی شکست در برابر مقاومت مظلومانه مردم غزه سیزدهم فروردین‌ماه در اقدامی وحشیانه و خارج از عرف دیپلماتیک با 6 فروند موشک نقطه‌زن کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را هدف حمله قرار داد و جمعی از مستشاران نظامی و فرماندهان ایرانی از جمله سرداران حاج محمدرضا زاهدی و حاج محمدهادی حاجی رحیمی و پنج تن از هم‌رزمانشان را به شهادت رساند.

به همین مناسبت کاربران شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این جنایت رژیم سفاک صهیونیستی هشتگ #سردار_مجاهد را در فضای مجازی داغ کردند.

اکانت دختر بی‌بی مریم در صفحه خود با هشتگ #سردار_مجاهد بخشی از دل‌نوشته فرزند شهید زاهدی را منتشر کرد و نوشت: وقتی پسر برای پدر قهرمانش می‌نویسد هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم در روز شهادت امام علی (ع) دو بابا را از دست بدهم «هنیاً لک» به آرزویت رسیدی
استرس‌ها دردهای مجروحیت کمر و بازو و سینه و دست‌ها تیرکشیدن‌های جای جراحت پا چشم‌دردها و قطره ریختن‌ها همه‌وهمه بالاخره تموم شد.

 

اکانت گوش مروارید با انتشار تصویری از سرداران شهیدان حاج‌احمد کاظمی، عماد مغنیه، حاج‌قاسم سلیمانی و حاج محمدرضا زاهدی در کنار سید حسن نصرالله با هشتگ#سردار_مجاهد نوشت: در این روزگار غربت و مظلومیت دنیای اسلام، شهادت در راه قدس، سعادت می‌خواهد، خوشا به حال آنان که در این راه پیشتاز میدان هستند.

 

کاربر یاس کبود در شبکه اجتماعی ایکس، تصاویر شهدای راه قدس کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را با هشتگ #سردار_مجاهد منتشر کرد و نوشت: به لطف خیزش اصحاب سیدالشهدا به فتح قله خیبر زیاد راهی نیست.

 

کاربر شاهزاده روم در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) در واکنش به اقدام مذبوحانه رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویر شهدای راه قدس در کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب دراین‌خصوص نوشت: چشم‌انتظاری #سردار_مجاهد در بیان رهبر انقلاب؛ سردار زاهدی از دهه شصت در میدان‌های خطر و مجاهدت چشم‌انتظار شهادت بود. آنها چیزی را از دست نداده‌اند؛ ولی غم فقدان آنان برای ملت ایران به‌ویژه هر کسی که آنان را می‌شناخت سنگین است.

 

کاربری با نام هانیه نیز تصویر سردار شهید زاهدی در کنار سردار شهید حجازی را در صفحه خود منتشر کرد و با هشتگ #سردار_مجاهد نوشت: رفیق اگر رفیق باشد جوری دستت را میگیرد که مثل خودش آرام بگیری و مثل خودش شهید بشوی.

 

کاربری با نام نگار کریمی در شبکه اجتماعی ایکس مجموعه تصاویری از شهید زاهدی در دوران دفاع مقدس و در کنار سرداران شهید با هشتگ #سردار_مجاهد نوشت: همه عکس‌ها تو زیرورو کردیم چیزی جز خدمت ندیدیم، همه عمر در جال مبارزه و دفاع بودی و عاقبت هم به هم‌رزمان شهیدت شدی.
سلام ما را به اربابمان برسان.

کاربر رز بانو هم در واکنش به شهادت سردار بزرگ راه قدس، با انتشار تصویر شهید حاج محمدرضا زاهدی در کنار هم‌سنگر قدیمی‌اش شهید حاج حسین خرازی، به همراه هشتگ #سردار_مجاهد نوشت: خوشا بر حال مردان خدایی که نه‌تنها در دنیا بلکه در برزخ و قیامت شانه‌به‌شانه هم خدمت مولا می‌کنند و مهر ولایت‌پذیری بر شانه‌هایشان چون ماه می‌درخشد.

کاربری با نام قاصدک هم در شبکه اجتماعی ایکس تصاویر شهدای راه آزادی قدس را منتشر کرد و با هشتگ #سردار_مجاهد نوشت: می‌گویند شب‌های قدر، سرنوشت و تقدیر یک‌ساله انسان‌ها نوشته می‌شود
شما عزیزان شب‌های قدر امسال چطوری خدا را صدا زدید که این‌قدر زیبا جوابتان را دادند و تقدیرتان شد شهادت!

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه