اخبار داغ

ناکامی پینگ پنگ بازان ایران در هاویروف؛

تنیس روی میز فیدر جهانی چک| حذف شهسواری، اشتری و شمس

تنیس روی میز فیدر جهانی چک| حذف شهسواری، اشتری و شمس
3 نماینده تنیس روی میز ایران در مسابقات فیدر هاویروف از گردونه رقابتها حذف شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات تنیس روی میز فیدر جهانی چک از ۲۶ لغایت ۲۹ فروردین (۱۴ لغایت ۱۷ آپریل) به میزبانی شهر هاویروف چک در جریان است و ایران با 2 نماینده در بخش زنان و یک نماینده در بخش مردان در این مسابقات شرکت کرده.

پس از انجام قرعه کشی و مشخص شدن حریفان پینگ پنگ بازان ایران ندا شهسواری، مهشید اشتری و نوید شمس 3 نماینده ایرانی حاضر در رقابتها که کار خود را در جدول حذفی مقدماتی از امروز یکشنبه ۲۶ فروردین آغاز کردند. 

در نخستین بازی ندا شهسواری با رنکینگ ۳۹۴ دنیا در اولین مسابقه خود مقابل نیکولتا از ایتالیا با رنکینگ ۲۳۷ به میدان رفت که در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ متحمل شکست شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. او تنها در گیم دوم ۱۱ بر ۸ به پیروزی دست یافت و در گیم اول ۱۴ بر ۱۲، گیم سوم ۱۳ بر ۱۱ و در گیم چهارم ۱۴ بر ۱۲ نتیجه را واگذار کرد.

حذف اشتری با شكست مقابل حريف ژاپنى

مهشید اشتری ملى پوش تنيس روى ميز كشورمان در مرحله نخست دور مقدماتی فیدر جهانى چک در مصاف با کهو از ژاپن که صاحب رنکینگ ۲۹۷ دنیا می باشد، با حساب ٣ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها كنار رفت.

اشتری در دو گیم نخست ۱۱ بر ۹ نتيجه را به حريف ژاپنى واگذار كرد و در گیم سوم ۱۱بر ۴ متحمل شکست شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

حذف شمس در دور سوم

رقابتهای انفرادی تنیس روی میز چک در بخش مردان با حضور نوید شمس پیگیری شد و شمس در نخستین بازی خود در دور دوم مسابقات حذفی مقدماتی به مصاف مایکیتا از اوکراین رفت و ۳ بر ۲ به برتری دست یافت.

شمس در گیم نخست ۱۱ بر ۵ پیروز شد‌.گیم دوم را با نتیجه ۱۱بر ۷ به سود خود به اتمام رساند.  در گیم سوم و چهارم این حریف اکراینی بود که به ترتیب با حساب ۱۱ بر ۸  و ۱۱بر ۹ به برتری دست یافت و نتیجه بازی را در عدد دو برابر کرد . در ادامه در گیم سرنوشت ساز پنجم  شمس توانست با حساب ۱۱ بر ۶ مقابل نماینده اوکراین پیروز میدان باشد و گام به مرحله سوم رقابتهای مقدماتی بگذارد.

‌در ادامه مسابقات تنیس روی میز فیدر جهانی چک، نوید شمس نماینده پینگ پنگ کشورمان در دور سوم در مصاف با لوکا از لوگزامبورگ با رنکینگ ۱۱۸ دنیا با حساب ۳ بر ۲ متحمل شکست شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

شمس علیرغم اینکه در دو گیم نخست با حساب ۱۱ بر ۸ و ۱۱ بر ۳ به پیروزی دست یافت در ادامه و در سه گیم پیاپی با نتیجه ۱۲ بر ۱۰، ۱۱بر ۵ و ۱۱ بر ۳ مغلوب حریف شد تا در مجموع با حساب ۳ بر ۲ بازی را به این حریف اروپایی واگذار کند و وداعی زودهنگام با این مسابقات داشته باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه