اخبار داغ

درخشش زنان تیرانداز در برزیل؛

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان، خدمتی و چهل امیرانی در تفنگ ۱٠ متر فینالیست شدند

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان، خدمتی و چهل امیرانی در تفنگ ۱٠ متر فینالیست شدند
خدمتی و چهل امیرانی و نوروزیان در تفنگ 10 متر تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی فینالیست شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر آقایان در خط آتش ایستادند.
در پایان دور مقدماتی پوریا نوروزیان با ثبت امتیاز ۶۳۰/۳ به عنوان نفر ششم راهی فینال شد.دو نماینده از کرواسی، فرانسه، نروژ، اوکراین و ایتالیا نیز راهب فینال شدند. همچنین امیرمحمد نکونام با ۶۲۸/۶ امتیاز  در رده هجدهم ایستاد و  مهیار صداقت با ۶۲۴/۶ امتیاز پنجاه و پنجم شد.
فردا (سه شنبه)، ۲۸ فروردین ماه و در روز پنجم این مسابقات، پوریا نوروزیان در فینال رقابت خود را برگزار می کند. همچنین مسابقات تپانچه ۲۵ متر زنان در بخش دقت برگزار می‌شود.

 در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر در خط آتش ایستادند.
در پایان دور  مقدماتی نجمه خدمتی با ثبت ۶۳۳ امتیاز به  عنوان نفر دوم راهی فینال شد. تیرانداز نروژی با ۶۳۳/۶ و خدمتی با ۶۳۳ امتیاز، توانستند امتیازی بهتر از مردان ثبت کنند. در تفنگ ۱۰ متر مردان تیرانداز کرواسی با امتیاز ۶۳۲/۱ به عنوان نفر نخست از دور مقدماتی راهی فینال شد.
همچنین شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با ۶۳۰/۴ امتیاز در رده هفتم ایستاد و فینالیست شد.فاطمه امینی نیز که در راند اول سلاحش با مشکل رو‌به‌رو شد امتیاز ۶۱۱/۶ را به دست آورد.
در تفنگ زنان و مردان در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی در برزیل در بین کشورهای آسیایی تنها ایران موفق شد راهی فینال شود.
فردا (سه شنبه)، ۲۸ فروردین ماه و در روز پنجم این مسابقات، پوریا نوروزیان، نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی در فینال تفنگ ۱۰ متر رقابت خود را برگزار می کند. همچنین مسابقات تپانچه ۲۵ متر زنان در بخش دقت برگزار می‌شود.

سه شنبه، ۲۸ فروردین ماه:
مرحله مقدماتی تپانچه ۲۵ متر زنان (سرعت)- ساعت ۱۵:۳۰
فینال تفنگ ۱۰ متر مردان- ساعت ۱۶
مقدماتی تفنگ ۱۰ متر زنان- ساعت ۱۷:۳۰

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه