قلعهنویی: بازی با فولاد کلید قهرمانی است
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با فولاد کلید قهرمانی ماست و ما در این بازی استارت قهرمانی را میزنیم.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا امیر قلعه نویی در خصوص دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد تیم بسیار خوبی است و ما به این مسئله واقف هستیم. یک سال اهواز بودم و میدانم که بازیکنان اهوازی دونده هستند.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, امیر قلعه نویی در خصوص دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد تیم بسیار خوبی است و ما به این مسئله واقف هستیم. یک سال اهواز بودم و میدانم که بازیکنان اهوازی دونده هستند.,
وی افزود: یکی از مشکلات جدی ما در این فصل نداشتن تمام بازیکنانمان بوده که چه در لیگ و چه در آسیا به ما آسیب زده است. مقابل فولاد هم محمد قاضی و خسرو حیدری را در اختیار نداریم و بدین ترتیب کارمان سخت است.
,
سرمربی استقلال همچنین گفت: با وجود کمبودهای موجود میخواهیم در این بازی استارت قهرمانی در لیگ را بزنیم و فکر میکنم کلید قهرمانی بازی با فولاد است. در هر صورت باید این بازی را ببریم.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه