اخبار داغ

معرفی برترین تولیدکننده و پخش کننده قطعات ماشین لباسشویی

معرفی برترین تولیدکننده و پخش کننده قطعات ماشین لباسشویی
ماشین لباسشویی از آن لوازم ضروریست که تقریبا روزانه از آن استفاده میکنیم و در نتیجه با خراب شدن قطعات آن، بیش از پیش مواجه میشویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در دنیای پر سرعت امروزی که وابستگی به لوازم خانگی و تکنولوژیهای جدید از همیشه بیشتر است، ما بیش از پیش به راه حلهای آسان و کارآمد برای تعمیر لوازم ضروری زندگی نیاز داریم. ماشین لباسشویی از آن لوازم ضروریست که تقریبا روزانه از آن استفاده میکنیم و در نتیجه با خراب شدن آن بیش از پیش مواجه میشویم.

به دلیل قیمت بالای این دستگاه، معمولا افراد ترجیح میدهند با خرید لوازم یدکی لباسشویی، تعمیرات را با بهترین قیمت انجام دهند. ولی برای خرید لوازم ماشین لباسشویی باید از کیفیت و اورجینال بودن آن قطعه اطمینان حاصل کنید. به همین خاطر بهترین راه این است که یک مرکز فروش عمده قطعات لباسشویی یا یک مرکز فروش اینترنتی قطعات ماشین لباسشویی قابل اعتماد پیدا کنید و لوازم یدکی ماشین لباسشویی را با خیال راحت از آنجا بخرید.

 

قطعات لباسشویی بازار تهران

همانطور که اشاره کردیم معمولا افراد تعویض لوازم ماشین لباسشویی را به جایگزینی کامل این دستگاه ترجیح میدهند. براساس گزارشهای صنعتی موجود، پیشبینی میشود که بازار جهانی قطعات ماشینهای لباسشویی در سالهای آتی به طور پیوسته رشد کند. علت این موضوع به پیشرفت تکنولوژی و افزایش نیاز مردم به لوازم کمکی در اداره امور منزل برمیگردد. در نتیجه این رشد، رقابت زیادی در بازار فروش قطعات استوک لباسشویی وجود دارد. تولید کنندگان قطعات لباسشویی زیادی در صنعت وجود دارند که این موضوع دست خریداران را بازتر کرده است. اما همین موضوع موجب شده که انتخاب یک تولید کننده قطعات لباسشویی مطمئن تا حدی مشکل شود.

 

تضمین کیفیت هنگام خرید قطعات ماشین لباسشویی

کیفیت همیشه اولین اولویت هر خریداریست. شما به یک نمایندگی قطعات لباسشویی نیاز دارید که از کیفیت و اصلی بودن قطعات تولیدی آن اطمینان حاصل کنید. لازم است یک شرکت تولیدی قطعات لباسشویی را انتخاب کنید که محصولات آن تضمین شده باشند و از نظر عملکرد و دوام، امتحان خود را پس داده باشند. همچنین رعایت استانداردها و مجوزهای صنعتی از دیگر مواردیست که می‌تواند خیال مشتری را در زمان خرید و فروش قطعات لباسشویی مطمئن کند.

 

قیمت قطعات ماشین لباسشویی

خیلی از افراد به دنبال اطلاع از قیمت قطعات لباسشویی هستند. همانطور که میدانید این قطعات بسیار گسترده هستند و از موتور، پمپ، شیربرقی و کاسه نمد گرفته تا تسمه لباسشویی، میکروسوئیچ و خیلی قطعات یدکی لباسشویی دیگر را شامل میشوند. به همین خاطر قیمت هر یک از قطعات میتواند متفاوت باشد. در ادامه به معرفی بعضی از مهم‌ترین قطعات یدکی ماشین لباسشویی میپردازیم.

 

چند نمونه از قطعات ماشین لباسشویی

لیست قطعات ماشین لباسشویی بر اساس مدل و برند دستگاه فرق می‌کند، اما معمولا قطعات زیر را در اکثر مدل‌ها پیدا می‌کنید.

کلید تایمر و تنظیمات

برای اعلان هشدار و ارسال دستورات به دستگاه‌های الکتریکی، از این کلید استفاده می‌شود. در اکثر ماشین‌های لباسشویی جدید، کلید ماشین به صورت یک بخش مجزا با نمایشگرهای مخصوص یا گاهی بر روی برد الکترونیکی نصب شده است. اما در مدل‌های قدیمی، معمولاً کلید به صورت فیزیکی بر روی بدنه ماشین قرار دارد.

 

لامپ نمایش وضعیت ماشین لباسشویی

در مدل‌های قدیمی، این لامپ به عنوان نمایشگر وضعیت ماشین موجود بود. اما در مدل‌های جدید، وظیفه نمایش وضعیت بر عهده نمایشگرهای دیجیتالی قرار دارد. این لامپ به خروجی کلید درب ماشین لباسشویی متصل بوده و با تنظیم تایمر و فشار دادن کلید تنظیمات روشن می‌شود.

 

سوییچ فشاری

سوییچ فشاری یکی از قطعات لباس شویی است که برای اطمینان از بسته بودن درب از آن استفاده می‌شود. این سوییچ مخصوصا برای حفظ امنیت کودکان ساخته شده است. برای تست سوییچ، ابتدا پوشش را جدا کرده، سپس سیم‌های متصل را پیدا کرده و آنها را با اهم‌ سنج متصل کنید. اگر هنگام بسته شدن درب، اهم‌سنج کار نمی‌کند، به احتمال زیاد سوییچ فشاری خراب است.

 

شیر برقی

شیر برقی یکی دیگر از لوازم لباسشویی است که مسئولیت ورود آب به دستگاه را برعهده دارد. هنگامی که برق به شیر برقی متصل می‌شوبد، یک میدان مغناطیسی ایجاد شده که سیم فلزی را به خود جذب می‌کند و شیر آب باز میشود. صدای ورود آب به دستگاه لباسشویی نشان می‌دهد که شیر برقی کار می‌کند. برای تست شیر برقی، سیم‌های مربوطه را جدا کرده و آنها را به برق متصل کنید. اگر هنگام اعمال برق صدا شنیده نمی‌شود، شیر برقی خراب است.

 

بورس قطعات لباسشویی در تهران کجاست؟

تا به اینجا به شما اطلاعاتی جامع راجع به قطعات لباسشویی ارائه کردیم. حالا وقت آن است که یک مرکز پخش عمده قطعات ماشین لباسشویی پیدا کنید که به راحتی محصولات مورد نظر خود را تهیه کنید. پس تا دیر نشده، برای پخش عمده قطعات لباسشویی اینجا را کلیک کنید.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه