اخبار داغ

مکتب شهید رئیسی سربازی ولایت بود؛

حاجی‌صادقی: ولایت‌مداری معیار انتخاب رئیس‌جمهور باشد/ برای رهبری سرباز انتخاب کنیم، نه سربار

حاجی‌صادقی: ولایت‌مداری معیار انتخاب رئیس‌جمهور باشد/ برای رهبری سرباز انتخاب کنیم، نه سربار
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در آستانه انتخابات توجه داشته باشیم که ولایتمداری معیار باشد و برای رهبری سرباز انتخاب کنیم نه سربار.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی در مراسم  سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که عصر امروز دوشنبه ۱۴ خرداد  در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد با بیان اینکه در نگاه قرآن، در بین همه نعمات، نعمتی  مانند دین و بعثت نیست، اظهار کرد: دلیل این برتری آن است که نعمت دین به انسان حیات می‌دهد؛ نه حیات حیوانی، بلکه حیات طیبه و فناناپذیر که شایسته انسان است.

وی افزود: کارکرد بزرگ دین حیات‌آفرینی است، لذا قرآن می‌فرماید انسان بدون دین مرده‌ای است که زندگی ندارد، حتی اگر در ظاهر به امور خود مشغول است. ایمان و عمل صالح دو اهرمی هستند که انسان را به حیات طیبه می‌رسانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام،  احیای دین بود. امام(ره) اسلام ناب را زنده و انقلابی را با انگیزه و ماهیت دینی ایجاد کرد، گرچه دنبال استقلال، آزادی و عدالت هم بود، اما همه این‌ها ذیل دین و اسلام  و قیام ایشان قیام‌لله بود.

حاجی صادقی ادامه داد: حقیقت دین به این است که فرمانروایی و حاکمیت از آن خدا بوده و سلطه و حاکمیت غیر خدا نفی شود، حکومت و ولایت خدا و توحید ربوبی در لباس ولایت شکل می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: امام(ره) آمد و بعد از ۱۴۰۰ سال که بعد از حضرت علی(ع) عالم اسلام نظام ولایی نداشت، نظام ولایی بر پا و به برکت ولایت و حیات دینی ما را زنده کرد و نماز روزه و دین داری ما را حیات بخشید، لذا ما در قبال امام احساس دین می‌کنیم و باور داریم که ایشان حق حیات بر ما دارند، طبق گفته مقام معظم رهبری امام روح، حیات و جان انقلاب است و ما به امام خمینی مدیون و وفاداریم.

وی با اشاره به اینکه امروز سالگرد آغاز رهبری مقام معظم رهبری است، گفت: ۴۵ سال است که جبهه استکبار با همه توان خود هرکاری توانسته برای از بین بردن این نظام کرد، اما نه تنها این نظام از بین نرفته، بلکه هرروز مستحکم‌تر شد.

 حاجی صادقی گفت: پس از امام(ره) کسی رهبری انقلاب را بر عهده گرفت که جان و نفس امام بود و این باعث شد که فکر، راه و مکتب امام خمینی ادامه پیدا کند، زیرا جایگزین ایشان کسی بود از جنس امام، کسی که نگفت امام رهبری بودند و من رهبری دیگر، بلکه راه، راه امام، هدف، هدف امام و حرف حرف امام بود و این سال‌ها به گفته علمای بزرگ به‌طور معجزه‌آسایی رهبری کردند، استکبار هم این سال‌ها بارها اعلام کرده که مشکل ما ابرمردی است که هربار نقشه‌های ما را خنثی می‌کند.  

نماینده ولی  فقیه در سپاه بیان کرد: به گفته رهبری، امروز مسئله فلسطین نه تنها اولین مسئله جهان اسلام، بلکه مسئله اول تمام دنیاست، دشمن می‌خواست انقلاب را در کشور خفه کند، اما امروز انقلاب اسلامی در قلب آمریکا نفوذ کرده است.

حاجی صادقی تأکید کرد: شکر  این نعمت آن است که ولایت‌پذیری و ولایتمداری ما شعاری نباشد، بلکه در عمل و همچون آیت‌الله رئیسی سرباز ولایت باشیم، مکتب شهید رئیسی که تمام عمرش را فدا کرد، مکتب ولایت‌مداری محض و سربازی  برای ولایت بود، ایشان  معتقد بود که بقا و استمرار انقلاب به این است که رهبری همه سیاست‌ها و جهت‌گیری‌ها را در دست داشته باشد و لذا در استانه انتخابات توجه داشته باشیم که ولایتمداری معیار باشد و برای رهبری سرباز انتخاب کنیم نه سربار.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه