اخبار داغ

تسلیت سرلشکر سلامی در پی شهادت پاسدار «سعید آبیار»

تسلیت سرلشکر سلامی در پی شهادت پاسدار «سعید آبیار»
تسلیت سرلشکر سلامی در پی شهادت پاسدار «سعید آبیار»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت پرافتخار پاسدار رشید سپاه اسلام، مدافع سرافراز حرم شهید قدس «سعید آبیار» را تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده کل به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ(آل عمران ۱۶۹)

شهادت پرافتخار پاسدار رشید سپاه اسلام، مدافع سرافراز حرم شهید قدس «سعید آبیار» که در ماموریتی مستشاری در سوریه و در حمله جنایتکاران رژیم صهیونیستی به حومه حلب به فیض شهادت نائل آمد را به خانواده معظم و همرزمان دلاور ایشان و همچنین مردم غیور و شهیدپرور استان البرز و شهر ری تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

مجاهدت‌های صادقانه و شجاعانه آن پاسدار مومن و افسر پاکباخته در عرصه های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین و یاری بخشی به مقاومت ضد صهیونیستی فلسطین قهرمان در رویارویی با اشغالگران قدس شریف برای همیشه ماندگار و الهام بخش جوانان غیرتمند و انقلابی امروز و فردای میهن اسلامی خواهد بود.

جنایتکاران کودک کش صهیونیست بدانند تاوان خون های پاک ریخته شده در این جنایت را خواهند پرداخت، در انتظار پاسخ باشند.

از درگاه خداوند متعال، برای آن شهید عزیز علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم و همرزمان ارجمند وی سلامتی، صبر، شکیبایی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه