اخبار داغ

سرلشکر سلامی:

جامعه جوان، جامعه‌ای قدرتمند، مستحکم و شکست‌ناپذیر است

جامعه جوان، جامعه‌ای قدرتمند، مستحکم و شکست‌ناپذیر است
فرمانده کل سپاه در همایش ملی جوانی جمعیت گفت:جامعه جوان، جامعه‌ای قدرتمند، مستحکم و شکست‌ناپذیر است و جوان در هر جامعه‌ای شکل‌دهنده، ساخت شخصیت و هویت آن جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش ملی جوانی جمعیت که صبح امروز (شنبه) در ستاد فرماندهی سپاه برگزار شد، با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) اظهار داشت: این روز بسیار خجسته را به همه حاضران در این مجلس شریف و نورانی تبریک می‌گویم. این دو معصوم (ع) تجسم واقعی سیمای قرآن عظیم و یک تصویر انسانی از فضایل و ارزش‌های متعالی هستند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه انسان شایسته سجده ملائک عالم است، ادامه داد: انسان زیباترین و کامل‌ترین مخلوق هستی است که خداوند متعال از روح خود در او دمید. انسان بستر دمیدن روحِ الهی در وجود خود است.

فرمانده کل سپاه افزود: انسان شایستگی خلیفه اللهی و جانشینی خداوند بر زمین را پیدا کرده و این ارزش والایی است. همه آنچه که امروز به عنوان جامعه انسانی در جهان ملاحظه می‌کنید از خلقت آدم و هوا به دنیا آمدند و این اراده و سنت الهی است.

وی گفت: بهانه‌هایی که بشر برای ازدواج نکردن و فرزندآوری می‌آوردند خداوند متعال به زیبایی پاسخ داده است. همه کسانی که ازدواج می‌کنند، وضع زندگی‌شان بهتر و پس از فرزند آوری برکات زندگی آنها نیز بیشتر می‌شود.

سرلشکر جوانی درباره لزوم جوانی جمعیت عنوان کرد: جامعه جوان، جامعه‌ای قدرتمند، مستحکم و شکست‌ناپذیر است و جوان در هر جامعه‌ای شکل‌دهنده، ساخت شخصیت و هویت آن جامعه است.

فرمانده کل سپاه گفت: اگر نرخ رشد جمعیت تصاعدی نشود جامعه پیر می‌شود، جامعه پیر محکوم به فناست.

وی افزود: با جامعه جوان و با نشاط همه مسائل حل می‌شود و جامعه استحکام پیدا می‌کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه