اخبار داغ

معارفه مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان کشور

معارفه مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان کشور
جلسه معارفه مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان کشور برگزار شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه معارفه مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان کشور برگزار شد. از سوابق «رضا مهدوی» مسئول جدید انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان می‌توان به دبیری جشنواره موسیقی فجر و تدریس در رشته موسیقی دانشگاه‌های کشور اشاره کرد.

دکتر مهدوی، مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان در مراسم معارفه خود که با حضور مسئول سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد، بیان کرد: از الطاف بی شائبه استاد گلریز نسبت به خودم کمال تشکر را دارم؛ از ابتدا و در سال ۸۰ که بسیج هنرمندان راه اندازی شد در این عرصه حضور دارم و امیدوارم با حضور و همکاری همه بزرگواران اقدامات بهتر و ارزشمندی در این حوزه انجام دهیم.  
وی افزود: همه مدیران این حوزه بسیار دغدغه‌مند بودند و حتی در دوران کرونا نیز جلسات ادامه یافت؛ بسیج هنرمندان به نظر بنده خیلی مظلوم واقع شده و امیدوارم با همکاری و همدلی بتوانیم جایگاه واقعی آن را به همگان اعم از مردم، مسئولان و رسانه‌ها نشان دهیم.  
مهدوی گفت: باید همگان بدانند جشنواره‌های ما در بسیج هنرمندان بلندمدت است و نگاهی ۵ ساله داریم.
وی گفت: جنگ نرم هنوز تمام نشده و ما هنوز به هنرمندان و آثار هنری در تمام عرصه‌ها نیاز داریم و کانون‌ها و انجمن‌های بسیج نقش بزرگی در تصمیم گیری‌های کلان هنر کشو دارند.
مهدوی گفت: امیدوارم این قابلیت را داشته باشم که بسیج هنرمندان را به حد اعلی خود برسانم و کاستی‌های گذشته را جبران کنم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه