اخبار داغ

نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ پزشکیان و جلیلی به دور دوم رفتند

نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ پزشکیان و جلیلی به دور دوم رفتند
شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به پایان رسید و هیچ گونه از نامزدها نتوانستند اکثریت آرا را به دست بیاورند و براین اساس نفر اول و دوم به عنوان بالاترین آمار به شورای نگهبان معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرآیند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور و خارج کشور از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت، البته وزیر کشور این اختیار را دارد که در صورت صلاحدید زمان رای‌گیری را تمدید کند.

اسامی نامزد‌های انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

  • مسعود پزشکیان- فرزند محمد علی- کد نامزد ۲۲
  • مصطفی پورمحمدی- فرزند حسین- کد نامزد ۳۳
  • سعید جلیلی- فرزند محمدحسن- کد۴۴
  • محمدباقر قالیباف- فرزند حسین- کد نامزد ۷۷

برای رای دادن، به همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی نیاز است. در این دوره از انتخابات، درج مهر بر شناسنامه حذف شده است. کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آن‌ها « ۱۸ » سال تمام باشد یعنی « متولدین روز ۸ تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن » می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی خود در انتخابات شرکت کنند. رای دهندگان خارج از کشور  می‌توانند با ارائه گذرنامه معتبر رای دهند. به منظور تسریع در احراز هویت رای دهندگان، ارائه کارت ملی برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی، الزامی است.

 

--------------------------------------------------------------------------------------

آخرین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات/ انتخابات به دور دوم رفت

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتایج نهمین مرحله از شمارش آرای انتخابات چهاردهمین دوره‌ ریاست‌ جمهوری را اعلام کرد:  ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه شمارش شده است که شامل ۴۸۲ شهرستان می‌شود.

وی افزود: تعداد ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵ رای اخذ شده است که بدین ترتیب آرا به شرح زیر است:

تعداد آرای مأخوذه: ۲۴۵۳۵۱۸۵ رأی

مسعود پزشکیان: ۱۰۴۱۵۹۹۱ رأی

سعید جلیلی: ۹۴۷۳۲۹۸ رأی

محمدباقر قالیباف: ۳۳۸۳۳۴۰ رأی

مصطفی پور محمدی: ۲۰۶۳۹۷ رأی

 

هشتمین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتایج هشتمین مرحله از شمارش آرای انتخابات چهاردهمین دوره‌ ریاست‌جمهوری را اعلام کرد: ۴۷ هزار و ۶۰۴  شعبه شمارش شده است که شامل ۴۴۲ شهرستان می‌شود.

وی افزود:  تعداد کل برگ‌های رای‌های مأخوذه ۱۹ میلیون ۶۹ هزار و ۷۱۷ برگ رأی باطله و صحیح شمارش شده است و ترتیب آرا به شرح زیر است:

مسعود پزشکیان: ۸۳۰۲۵۷۷
سعید جلیلی: ۷۱۸۹۷۵۶
محمدباقر قالیباف: ۲۶۷۶۵۱۲
مصطفی پور محمدی: ۱۵۸۳۱۴
گزارش و تجمیع آرا همچنان ادامه دارد.

 

(7) آمار تازه شمارش آرا/ افزایش فاصله پزشکیان با جلیلی

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: آرای کاندیداهای انتخابات چهاردهمین دوره‌ ریاست‌جمهوری را از تعداد ۳۷ هزار و ۲۴ شعبه شمارش و تجمیع شده - که شامل کل آرا اعم از صحیح و باطله ۱۴ میلیون ۷۰ هزار و ۴۶۲ تعرفه شمرده شده است - به این شرح اعلام کرد:

* مسعود پزشکیان ۵ میلیون و ۹۵۵ هزار ۷۸۱ رأی

* سعید جلیلی ۵ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۲۱ رأی

*محمدباقر قالیباف ۱ میلیون و ۸۹۱ هزار و ۳۸۵ رأی

* مصطفی پورمحمدی ۱۱۱ هزار و ۹۶۷

وی یادآور شد: آمار اعلام شده در مجموع شامل نتایج ۴۰۸ شهرستان از تعداد کل ۴۸۲ شهرستان است.

 

(6) تداوم شمارش آراء / پزشکیان جای جلیلی را گرفت

 محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: از تعداد ۳۲ هزار و ۲۴۴ شعبه‌ی شمارش و تجمیع‌شده که شامل کل آراء اعم از صحیح و باطله می‌شود، تعداد ۱۲ میلیون و ۵۸ هزار و ۸۴۳ تعرفه شمرده شده است که مسعود پزشکیان حائز ۵ میلیون و ۳۵۴ رأی، سعید جلیلی ۴ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۲۶۹ رأی، محمدباقر قالیباف ۱ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۶۲۸ رأی و مصطفی پورمحمدی ۹۵ هزار و ۱۷۲ رأی شدند.

وی یادآور شد: آمار اعلام‌شده در مجموع شامل نتایج ۳۷۵ شهرستان از تعداد کل ۴۸۲ شهرستان است.

 

(5) نتایج تازه شمارش آرا/حفظ پیشتازی جلیلی در رقابت با پزشکیان

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: از تعداد ۲۷ هزار و ۹۳۸ شعبه شمارش و تجمیع شده که شامل کل آرا اعم از صحیح و باطله ۱۰ میلیون ۳۶۶ هزار و ۴۱۰ تعرفه شمرده شده است که سعید جلیلی حائز ۴ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۳۸۶ رأی، مسعود پزشکیان ۴ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۸۱۵ رأی، محمدباقر قالیباف ۱ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۸۳ رأی و مصطفی پورمحمدی ۸۰ هزار و ۵۰۶ رأی شدند.

وی یادآور شد: آمار اعلام شده در مجموع شامل نتایج ۳۴۳ شهرستان از تعداد کل ۴۸۲ شهرستان است.

 

(4) نتایج چهارمین مرحله شمارش آراء/ جلیلی از پزشکیان پیش افتاد

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور  در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: از تعداد ۲۳ هزار و ۶۶ شعبه‌ی شمارش و تجمیع‌شده که شامل کل آراء اعم از صحیح و باطله می‌شود، تعداد ۸ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۳۴۱ تعرفه شمرده شده است که سعید جلیلی حائز ۳ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۱۹۱ رأی، مسعود پزشکیان  ۳ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۱۹۱ رأی، محمدباقر قالیباف ۱ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۶۵۹ رأی و مصطفی پورمحمدی ۶۲ هزار و ۳۱۰ رأی شده‌اند.

وی یادآور شد: آمار اعلام‌شده در مجموع شامل نتایج ۳۰۰ شهرستان از تعداد کل ۴۸۲ شهرستان است.

 

(3) شمارش بیش از ۵ میلیون رأی/ پزشکیان و جلیلی همچنان در رقابت

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور  در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: از تعداد ۱۷ هزار و ۳۸ شعبه شمارش و تجمیع شده که شامل کل آرا اعم از صحیح و باطله ۵ میلیون ۸۵۲ هزار و ۸۰۵ تعرفه شمرده شده است که مسعود پزشکیان حائز ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۷۶۰ رأی، سعید جلیلی ۲ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۷۹ رأی، محمدباقر قالیباف ۷۸۰ هزار و ۲۰۲ رأی و مصطفی پورمحمدی ۴۰ هزار ۴۲۸ رأی شدند.


(2) جدیدترین نتایج شمارش آراء/ حفظ رقابت میان پزشکیان و جلیلی

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور  در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: از تعداد ۱۱ هزار و ۴۲۵ شعبه شمارش و تجمیع‌شده که شامل کل آراء اعم از صحیح و باطله می‌شود، ۳ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۲۴۸ تعرفه شمرده شده است که، مسعود پزشکیان حائز ۱ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۳۴۵ رأی، سعید جلیلی با ۱ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۸۶۸ رأی، محمدباقر قالیباف با ۵۴۴ هزار و ۱۴۴ رأی و مصطفی پورمحمدی ۲۵ هزار و ۵۳۸ رأی شدند.

 

(1) اعلام اولین نتایج شمارش آرا/ پزشکیان و جلیلی پیشتاز

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور  در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: اولین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور برای نتایج انتخابات ریاست جمهوری نشان می‌دهد از تعداد ۷ هزار و ۳ شعبه شمارش و تجمیع شده که شامل کل آرا اعم از صحیح و باطله است به ۲ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۸۶۶ تعرفه شمرده شده که مسعود پزشکیان حائز ۹۷۳ هزار و ۵۲ رأی، سعید جلیلی ۹۶۳ هزار و ۶۱۵ رأی، محمدباقر قالیباف با ۳۴۱ هزار و ۵۶ رأی و مصطفی پورمحمدی ۱۵ هزار ۶۲۵ رأی شدند.

-----------------------------------------------------------------------------------

 

بیشتر بخوانید:

انتخابات چهاردمین دوره ریاست جمهوری در وزارت کشور

 

حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری «چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری»،  با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله)، رأی خود را به صندوق انداختند.

 

وزیر کشور رای خود را به صندوق انداخت

احمد وحیدی وزیر کشور پس از دستور آغاز فرآیند اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز (جمعه) رأی خود را به صندوق انداخت.

وزیر کشور

 

فرمانده کل ارتش رأی خود را به صندوق انداخت

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با حضور در صندوق رای مستقر در در شهرک شهید فلاحی رأی خود را به صندوق انداخت.

 

حسین دهقان رأی خود را به صندوق انداخت

حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان صبح امروز با حضور در حسینیه ارشاد تهران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد.

 

ناطق نوری رای خود را به صندوق انداخت

حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در نخستین دقایق رای گیری با حضور در حسینیه ارشاد، رای خود را به صندوق انداخت.

 

محمد مخبر رای خود را به صندوق انداخت

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری با حضور در ستاد کشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد و  رای خود را به صندوق انداخت.

بیشتر بخوانید:

امیدواریم امروز شاهد حضور پرشور مردم باشیم/ نگرانی به لحاظ امنیتی در کشور نداریم

 

محسنی اژه‌ای رای خود را به صندوق انداخت

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در اولین ساعات آغاز رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و زیارت آن حضرت و سایر علما و بزرگان آرمیده در این آستان، در صف طولانی رای‌دهندگان انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفت و پس از ۳۰ دقیقه انتظار در صف، رأی خود را به صندوق انداخت.

بیشتر بخوانید:

اگر در شرکت در انتخابات امروز تأخیر کردیم، فردا قابل انجام نیست

 

غلامحسین اسماعیلی رای خود را در صندوق انداخت

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در ستاد کشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد و  رای خود را به صندوق انداخت.

 

محسن هاشمی رای خود را به صندوق انداخت

محسن هاشمی، عضو حزب کارگزاران سازندگی با حضور در حسینیه ارشاد، رای خود را به صندوق انداخت.

 

آملی لاریجانی رای خود را به صندوق انداخت

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انداختن رای خود به صندوق رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کرد.

 

امیر واحدی رأی خود را به صندوق انداخت

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در محل اخذ رأی در شهرک کوی انقلاب، رای خود را به صندوق انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انداخت.

 

قالیباف رأی خود را به صندوق انداخت

محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در حرم عبدالعظیم حسنی رای خود را به صندوق انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انداخت.

 

زاکانی رأی خود را به صندوق انداخت

علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضو در مسجد جامع نارمک تهران رای خود را به صندوق انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انداخت.

بیشتر بخوانید:

موفقیت رئیس‌جمهور جدید موفقیت فرد نیست؛ موفقیت یک کشور است

 

ظریف رأی خود را به صندوق انداخت

محمدجواد ظریف با حضور در حسینیه جماران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کردو، رای خود را به صندوق سیار شماره ۴ انداخت.

بیشتر بخوانید:

قهرکردن با صندوق رای انتخابات، راه‌حل مشکلات ما نیست

 

محسن رضایی رأی خود را به صندوق انداخت

محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در شعبه لرزاده رای خود را به صندوق انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انداخت.

 

حسینی رأی خود را به صندوق انداخت

سید محمد حسینی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس جمهور شهید در دولت سیزدهم با حضور در حسینیه ارشاد تهران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

 

پورمحمدی رأی خود را به صندوق انداخت

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در حسینیه ارشاد تهران در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

 

ابتکار رأی خود را به صندوق انداخت

معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهوری با حضور در حسینیه جماران، رای خود را به صندوق انداخت.

ابتکار

 

دادستان کل کشور رای خود را به صندوق انداخت

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور با حضور در یکی از شعب اخذ رای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، رای خود را به صندوق انداخت.

 

ناصر کنعانی رای خود را به صندوق انداخت

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و جمعی از کارکنان با حضور در ستاد انتخابات خارج از کشور که در محل وزارت امور خارجه برپا شده، رأی خود را به صندوق انداخت.

 

کیومرث هاشمی رای خود را به صندوق انداخت

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان با حضور در سالن ورزشی شهید شیرودی رای خود را به صندوق انداخت.

 

صالحی رای خود را به صندوق انداخت

علی اکبر صالحی وزیر اسبق خارجه کشورمان با حضور در حسینیه جماران، رای خود را به صندوق انداخت.

علی اکبر صالحی

 

پزشکیان رای خود را به صندوق انداخت

مسعود پزشکیان با حضور در بیمارستان فیروز آبادی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

 

سیدمحمد خاتمی رأی خود را به صندوق انتخابات ریاست جمهوری انداخت

سیدمحمد خاتمی، رئیس جمهور اسبق و مسئول دولت‌های هفتم و هشتم با حضور در حسینیه جماران، در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شرکت و رأی خود را به صندوق انداخت.

پورمحمدی رأی خود را به صندوق انداخت

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز جمعه ۸ تیر ماه با حضور در حسینیه ارشاد، رای خود را به صندوق انداخت.

 

نوبخت رای خود را به صندوق انداخت

محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در دولت سابق با حضور در حسینه جماران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد.

نوبخت

 

سیدحسن خمینی رای خود را به صندوق انداخت

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی با حضور در حسینیه جماران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

سیدحسن خمینی

 

خاندوزی رای خود را به صندوق انداخت

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی با حضور در مرقد امام‌زاده صالح (ع) در فرآیند رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

 

جلیلی رای خود را به صندوق انداخت

سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جهت رأی دهی وارد شعبه اخذ رأی شد و رأی خود را به صندوق انداخت.

جلیلی

 

سیامک ره‌پیک رأی خود را به صندوق انداخت

سیامک ره‌پیک، قائم مقام دبیر شورای نگهبان با حضور در شورای نگهبان، رأی خود را به صندوق انداخت.

ره‌پیک

 

علی لاریجانی رأی خود را به صندوق انداخت

علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با حضور در یکی از شعب اخذ رای استان مازندران، رأی خود را به صندوق انداخت.

لاریجانی

 

غریب‌ آبادی رأی خود را به صندوق انداخت

کاظم غریب‌آبادی معاون بین‌الملل قوه قضاییه با حضور در حسینیه ارشاد در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

 

مسعود پزشکیان رای خود را به صندوق انداخت

مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جهت رأی دهی وارد شعبه اخذ رأی بیمارستان فیروزآبادی شهر ری شد و رأی خود را به صندوق انداخت.

 

آخوندی رای خود را به صندوق انداخت

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی دولت‌های یازدهم و دوازدهم پیش از ظهر امروز با حضور در حسینیه ارشاد تهران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

 

سعید جلیلی رای خود را به صندوق انداخت

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهور با حضور در مسجد امام حسن(ع) در مشیریه تهران رای خود را به صندوق انداخت.

 

قاضی‌زاده‌هاشمی رای خود را به صندوق انداخت

سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، رئیس سازمان بنیادشهید و امور ایثارگران با حضور در در حرم امام رضا (ع) رأی خود را به صندوق انتخابات ریاست جمهوری انداخت.


حسن روحانی رأی خود را به صندوق انتخابات انداخت

 حسن روحانی، رئیس جمهور سابق کشورمان و مسئول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با حضور در یکی از دبیرستان‌های تهران، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

حسن روحانی

 

آیت‌الله نوری‌همدانی و آیت‌الله مکارم‌شیرازی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند

 آیت الله ناصر مکارم شیرازی و آیت الله نوری همدانی با حضور در پای صندوق اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأی خود را به صندوق انداخت.

 

وزیر اسبق امور خارجه رای خود را به صندوق انتخابات انداخت

علی اکبر صالحی وزیر اسبق خارجه کشورمان با حضور در حسینیه جماران، رای خود را به صندوق انداخت.

 

حداد عادل رای خود را به صندوق انتخابات انداخت

غلامعلی حداد عادل دقایقی قبل با حضور در مسجد لرزاده در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

 

آیت‌الله جنتی رای خود را به صندوق انتخابات انداخت

 آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان پیش از ظهر امروز در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را در صندوق انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انداخت.

 

عراقچی رای خود را به صندوق انداخت

 سید عباس عراقچی دبیر شورای راهبردی روابط خارجی با حضور در مسجد امام صادق (ع) میدان اقدسیه رای خود را به صندوق انداخت.

عراقچی

 

 پیمان جبلی رای خود را به صندوق انداخت

 پیمان جبلی رئیس رسانه ملی رأی خود را در صندوق سیار واقع در شبکه خبر در سازمان صداوسیما انداخت.

 

شریعتمداری رای خود را به صندوق انداخت

محمد شریعتمداری وزیر اسبق کار، رفاه و تأمین اجتماعی با حضور در حسینیه ارشاد رأی خود را در صندوق انداخت.

 

انصاری رای خود را به صندوق انداخت

حجت الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد.

 

رضامراد صحرایی رأی خود را به صندوق انداخت

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش امروز به همراه مدیرکل آموزش و پرورش تهران برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به مدرسه پسرانه دوره دوم متوسطه شهید مطهری در منطقه ۶ شهر تهران رفت و در جمع دانش‌آموزان رأی اولی‌، رأی خود را به صندوق انداخت.

 

محمد هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد

محمد هاشمی رفسنجانی با حضور در حسینیه جماران انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

 

شرکت محمود واعظی و محمدعلی ابطحی در انتخابات ریاست جمهوری

محمود واعظی به همراه همسرش در حسینیه جماران حاضر شد و رای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت، همچنین محمدعلی ابطحی، مشاور سابق رئیس جمهور اسبق کشورمان نیز در حسینیه جماران در انتخابات شرکت کرد.

 

علی مطهری رای خود را به صندوق انداخت

علی مطهری نماینده اسبق مجلس با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات شرکت و رای خود را در صندوق انداخت.

 

بهادری جهرمی رای خود را به صندوق انداخت

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

بهادری جهرمی

 

منوچهر متکی رای خود را به صندوق انداخت

منوچهر متکی نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجدالنبی نارمک، در انتخابات شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

 

همتی رای خود را به صندوق انداخت

عبدالناصر همتی رئیس سابق بانک مرکزی و کاندیدای دوره قبلی ریاست جمهوری با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

 

عین‌اللهی رای خود را به صندوق انداخت

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در یکی از شعب اخذ رای در تهران رای خود را به صندوق انداخت.

وزیر بهداشت

 

سرپرست وزارت امور خارجه رای خود را به صندوق انداخت

علی باقری کنی سرپرست وزارت خارجه ظهر امروز در پی بازدید از ستاد انتخابات خارج از کشور که در محل وزارت خارجه برپا شده رای خود را به صندوق انداخت.

علی باقری کنی

 

فرمانده کل انتظامی کشور رأی خود را به صندوق انداخت

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با حضور در مسجد مالک اشتر ستاد فراجا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

 

اسماعیلی رأی خود را به صندوق انداخت

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با حضور در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

 

اسحاق جهانگیری رای خود را به صندوق انتخابات انداخت

اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم با حضور در حسینیه جماران رای خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به صندوق انداخت.

 

آیت الله اعرافی رای خود را به صندوق انداخت

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور رأی خود را به صندوق سیار انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مستقر در مصلای قدس قم انداخت و همگام با مردم عزیز ایران اسلامی، در این حماسه بزرگ شرکت کرد.

 

وزیر دفاع رای خود را به صندوق انداخت

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز با حضور در شهرک شهید فلاحی تهران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

وزیر دفاع

 

حمید نوری به همراه خانواده رأی خود را به صندوق انتخابات انداخت

حمید نوری، دیپلمات پیشین به همراه خانواده در مسجد النبی هفت حوض نارمک رای خود را به صندوق چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انداخت.

 

ولایتی رای خود را به صندوق انداخت

علی‌اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در انتخابات ریاست جمهوری دوره‌ی چهاردهم، رأی خود را به صندوق ریخت.

ولایتی

 

مدت زمان اخذ رای تا ساعت 22 تمدید شد

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران  اطلاعیه شماره 24 را قرائت کرد، گفت: ضمن تشکر از حضور مردم در انتخابات و با توجه به درخواست تمدید زمان اخذ رأی و موافقت وزیر کشور، انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت ۲۲ در شعب سراسر کشور تمدید شد.

 

مدت زمان اخذ رای تا ساعت 24 تمدید شد

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور  در جمع خبرنگاران با قرائت اطلاعیه شماره ۲۵ ستاد انتخابات کشور گفت: بنابر درخواست ستاد انتخابات استانی و حوزه های انتخابی سراسر کشور، مبنی بر تمدید مدت اخذ رای و نظر به موافقت وزیر محترم کشور ،زمان اخذ رای به مدت دو ساعت دیگر تا ساعت ۲۴ ( ۱۲) امشب تمدید می‌گردد.

وی افزود : از هموطنان عزیز که موفق نشدند تاکنون رای خودرا بدهند، درخواست می‌شود به نزدیک‌ترین شعبه محل سکونت خود مراجعه کرده و رای خود را به صندوق‌های اخذ رای بیندازند.

 

پایان رسمی زمان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری

 محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمان رای‌گیری چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری پایان یافت اما در شعبه‌هایی که مردم هنوز حضور دارند رای‌گیری ادامه دارد و پس از اتمام رای‌گیری از این افراد شمارش آرا در شعبه آغاز می‌شود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه