اخبار داغ

ورزشی ها در کنار مردم؛

انتخابات ریاست جمهوری| حضور پرشور جامعه ورزش در شیرودی/ همه پای صندوق های رای

انتخابات ریاست جمهوری| حضور پرشور جامعه ورزش در شیرودی/ همه پای صندوق های رای
ورزشکاران و قهرمانان با حضور در مجموعه شیرودی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه) به صورت رسمی در سراسر کشور آغاز شد.

برای حضور پرشور خانواده ورزش در این انتخابات، صندوق سیار در مجموعه ورزشی شهید شیرودی مستقر شد تا ورزشکاران و قهرمانان با حضور در مجموعه شیرودی رای خود را به صندوق بیندازند.

رای‌گیری در این شعبه از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۲ ادامه خواهد داشت.

والیبال نشسته شاگرد اول رای گیری

ورزشکاران تیم ملی والیبال نشسته ایران نخستین گروهی بودند که پای صندوق رای حاضر شدند.

اعضای تیم بسکتبال جوانان نیز به طور تیمی در ورزشگاه شیرودی حاضر شدند و رای خود را به صندوق انداختند.

اسبقیان: حضور قهرمانان ورزشی در انتخابات تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است

سیدمحمدشروین اسبقیان معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجموعه شیرودی حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.
اسبقیان پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد پرشور ورزشکاران و قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی در پای صندوق رای هستیم و این همان تجدید پیمان قهرمانان با آرمان‌های انقلاب است.
وی ادامه داد: ورزشکاران ما با حضور در پای صندوق‌های رای، میثاقی تازه را با شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، مدافع وطن، مدافع امنیت و شهدای خدمت داشتند و حضور در این انتخابات پیام‌های مهمی را برای جهانیان دارد.
معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به پیام صریح این انتخابات به جهانیان افزود: نخستین پیام این انتخابات اقتدار نظام است و در ادامه ما به قدرت‌های استکباری، آمریکیا جنایتکار و رژیم کودک‌کش این پیام را خواهیم داد که پشت نظام و آرمان‌های انقلاب خواهیم بود.
اسبقیان با اشاره به حضور پرتعداد قهرمانان گفت: ایران قوی با ورزش امکان‌پذیر است و ورزشکاران ما با این حضور روح سردار بزرگ اسلام، سردار دل‌ها را شاد کردند.

رضایی: با انتخاب اصلح می توانیم ورزشی پویا داشته باشیم

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته که اخیرا به عنوان اولین و تنها ایرانی وارد تالار مشاهیر والیبال جهان شد، در رابطه با حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضورمان در پای صندوق های رای به تعیین سرنوشت مان و آینده کشور کمک می کند.
وی با تاکید بر تاثیرگذاری حضور جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: با انتخاب اصلح می توانیم ورزشی پویا داشته باشیم. ورزش پتانسیل زیادی دارد و با انتخاب اصلح می‌توانیم کمک کنیم تا به قله های افتخار برسیم، باعث برافراشته شدن پرچم و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی شویم.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ابراز امیدواری کرد که با رای تک تک ایرانی ها انتخاب اصلح صورت بگیرد و بتوانیم به افتخاراتی که حق ایرانی ها است، دست یابیم.

شهلا: حضور در انتخابات وظیفه من است

کامران شهلا سرمربی تیم ملی بیلیارد در مجموعه شیرودی حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.
وی با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات ریاست جمهوری را وظیفه خود می دانم، خاطرنشان کرد: آمده ام اینجا تا رای خود را اعلام می کنم، حضور در این انتخابات وظیفه من است.
سرمربی تیم ملی بیلیارد ابراز امیدواری کرد که انتخاباتی پرشور برای تعیین رییس جمهور جدید کشورمان برگزار شود: وظیفه خود می دانیم و انتخابات پرشور داشته باشیم.

تقوی: جامعه ورزش ثابت کردند پای این نظام هستند

میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
تقوی پس از حضور در انتخابات گفت: مردم ایران و‌ جامعه ورزش همواره در صحنه حضور دارند و ثابت کردند پای این نظام هستند. استقبال امروز مردم در انتخاب ریاست جمهوری نشان داد که علاقمند هستند در آینده سرنوشت کشورشان سهیم باشند. همانطور که در گذرگاه های سخت نظام مردم بهترین و محمکترین پشتوانه بودند امروز پای صندوق رای حماسه سازی خوبی داشتند.
وی ادامه داد: مشارکت مردم نشان داد که علاقمند هستند که در آینده خودشان تاثیرگذار و تصمیم گیر باشند. امیدوارم با رای مردم اصلاح ترین کاندیدا به عنوان رییس جمهور انتخاب شود.
رییس فدراسیون والیبال تاکید کرد: امیدوارم رییس جمهور جدید در چهار سال آینده مشکلات مردم را بشناسد و برطرف کند.

صدیقی: جامعه ورزش همیشه حضور پررنگی در انتخابات دارند

امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
صدیقی پس از حضور در انتخابات گفت: جامعه ورزش همیشه حضور پررنگی در انتخابات دارند. باید در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشیم. حضور افراد در این سالن نشان از استقبال گسترده ورزشی ها از انتخابات دارد.
وی تاکید کرد: انتخابات امروز میدان مهمی است، آینده کشور به نظر مردم بستگی دارد.
صدیقی تصریح کرد: امیدوارم رییس جمهو منتخب برنامه ویژه و حمایت خوب و ارزشمندی از ورزش داشته باشد. ورزشی که امروز در میادین بین المللی افتخار آفرینی می کند و دل مردم را شاد می کند.

کاظمیان: امروز، روز سرنوشت سازی برای مردم است

محمد کاظمیان رییس فدراسیون سوارکاری در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
کاظمیان  پس از حضور در انتخابات گفت: امروز روز سرنوشت سازی برای مردم است. جامعه سوارکاری در کنار آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کردند.

ماجدی: رئیس جمهور باید به ورزش به عنوان یک حوزه بزرگ نگاه کند

سیدمیرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال تهران در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
ماجدی پس از حضور در انتخابات گفت: امروز یک تکلیف برای ما است تا انتخاب اصلح را داشته باشیم. همچنین ورزشکاران و قهرمانان ما آمدند تا بگویند که ما پای آرمان‌های انقلاب و ایران هستیم.
وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده در کنار مسائل مختلف کشور باید به ورزش به عنوان یک حوزه بزرگ نگاه کند تا روند موفقیت ورزش ادامه داشته باشد و بهتر از پیش باشد. رهبر انقلاب از ورزش قوی برای ایران قوی صحبت کردند و این فرمایش گهربار رهبر انقلاب است و باید برای این چشم‌انداز برنامه ویژه‌ای داشته باشیم.
ماجدی گفت: هر کسی انتخاب شود باید ویژه به ورزش نگاه کند، شمار زیادی از رای اولی‌های ما ورزشی هستند و خواسته دارند و باید به خواسته آنان توجه ویژه شود.
سرپرست پیشین فدراسیون فوتبال گفت: قرعه‌کشی جام جهانی را روز گذشته را دیدم و رقابت تنگاتنگ خواهد بود و قرعه ما نیز قرعه بدی نیست امیدوارم که به عنوان تیم نخست صعود کنیم.

کوهپایه‌زاده: حمایت رئیس جمهور از ورزش در المپیک و پارالمپیک دیده می شود

جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون جانبازان و توان یابان در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
کوهپایه‌زاده پس از حضور در انتخابات گفت: امروز با قهرمانان ورزشی برای حضور در انتخابات پای صندوق رای آمدیم، چون تمام مردم ایران نسبت به این انتخابات حساسیت ویژه‌ای دارند. امیدوارم انتخاب اصلح انجام شود تا حمایت لازم را از ورزش انجام دهد.
وی ادامه داد: بیشترین خواسته قهرمانان پارالمپیکی از رئیس جمهور آینده حمایت است، زیرا این قشر بیش از هر گروه دیگر نیاز به حمایت دارند. امیدوارم ورزش به عنوان یکی از مولفه‌های سلامت و قهرمانی در برنامه رئیس جمهور آینده نقش مهمی داشته باشد.
رئیس فدراسون جانبازان و توانیابان این را هم گفت: امیدوارم حمایت به عنوان یکی از نگاه‌های عالی به ورزش جانبازان در برنامه رئیس جمهوری بعدی باشد زیرا ورزش هم موجب نشاط خواهد شد و هم سلامت جامعه را تضمین خواهد کرد. حمایت رئیس جمهور بعدی از ورزش می‌تواند در چهار سال آینده و در المپیک و پارالمپیک دیده شود.

معزی‌فر: امیدوارم که نامزدها برنامه‌های آتی ورزش کشور را پیگیری کنند

محسن معزی‌فر دبیر فدراسبون بسکتبال به همراه تیم های بسکتبال در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
معزی فر پس از حضور در انتخابات گفت: حضور در انتخابات و انتخاب اصلح برای کشور مهم است. هر چه میزان مشارکت بالا باشد، بی‌تردید میزان پایبندی نامزدها به وعده‌های خود نیز بیشتر خواهد شد. امیدوارم که نامزدها برنامه‌های آتی ورزش کشور را پیگیری کنند.
دبیر فدراسیون بسکتبال ادامه داد: با تیم ملی بسکتبال زنان و جوانان بسکتبال در این انتخابات حضور پیدا کردیم و با شرکت در این انتخابات الگوسازی را برای جوانان انجام خواهیم داد.

فلاح: با حضورمان در انتخابات باید در سرنوشت کشور سهیم باشیم

مبینا فلاح کماندار المپیکی ایران در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
فلاح پس از حضور در انتخابات گفت: امروز روز سرنوشت ساز برای کشور عزیزمان است. با حضورمان در انتخابات ریاست جمهوری باید در سرنوشت کشور عزیزمان سهیم باشیم.

عبدی: فرد منتخب، رییس‌جمهور همه اقشار جامعه است

اعضای تیم فوتبال جوانان و حسین عبدی سرمربی این تیم همراه با هم در ورزشگاه شیرودی حاضر شده و رای خود را به صندوق انداختند.
حسین عبدی پس از حضور در انتخابات گفت: فرد منتخب، رییس‌جمهور همه اقشار جامعه است و مسئولیت بالایی دارد. رییس‌جمهور آینده باید مسائل اقتصادی  و سیاسی را کامل کند. بعد از اتفاق تاسف باری که برای رئیس جمهور افتاد و شهید شد، کار رئیس جمهور بعدی سخت تر خواهد بود. همه می‌آیند تا برای انتخاب فرد اصلح رای بدهند. فرد منتخب رئیس جمهور همه اقشار کشور است و باید در راه خدمت این را بداند که تعهد مسئولیت سختی است و ممکن است در این راه هر اتفاقی برای او بیفتد.
وی ادامه داد: رئیس جمهور منتخب باید این را بداند مردم ما لیاقت بهترین‌ها را دارند و باید گام برداشت و در این جهت هم تلاش خود را به کار گیرد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان عنوان کرد: انتظار داریم رییس جمهور منتخب بتواند تمام نواقص را برطرف کند و راهی که برای تکامل اقتصاد و مسائل سیاسی و اجتماعی آغاز شده، کامل کند و کار را مثل دوی در 400 متر، در 4 سال بعد به رییس جمهور بعدی بسپارد.
عبدی گفت: ما نیز در تیم خودمان نسلی را پرورش می‌دهیم تا بتواند جایگزین نسل امروز شود. این موضوع مستلزم حمایت و امکانات بیشتر است. کارمان را شروع کرده‌ایم تا ان‌شاءالله بتوانیم بر بام آسیا بایستیم و در جهان بدرخشیم.

جوانمردی: امیدوارم فردی که انتخاب می‌شود ورزش دوست باشد

ساره جوانمردی قهرمان پاراتیراندازی پارالمپیک در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
جوانمردی پس از حضور در انتخابات گفت:: فکر می‌کنم جامعه ورزش ما مقداری رو به افول رفته است. دوست داریم همچنان با قدرت رو به جلو برویم. امیدوارم هر کسی که رییس جمهور می‌شود، بتواند گزینه‌هایی را برای یکی دو ماه آینده برای ورزشکاران مشخص کند تا به نتیجه گیری آنها در پارالمپیک کمک کند. امیدوارم رییس جمهور بعدی بتواند تحول بزرگی را در ورزش ما ایجاد کند.
دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو در رشته پاراتیراندازی، افزود: حضور در انتخابات یک وظیفه ملی است تا بتوانیم به انتخاب فرد اصلح کمک کنیم. ورزش ما رو به افول است و باید با انگیزه مضاعف برای ورزش کار اساسی صورت گیرد. امیدوارم فردی که انتخاب می‌شود ورزش دوست باشد و بهترین‌ها را برای ورزش ما رقم بزند.
وی درباره پیش بینی خود از عملکرد کاروان تیراندازی ایران در پارالمپیک پاریس گفت: دو ماه تا پارالمپیک زمان داریم‌. در حال برگزاری اردوها هستیم که با قدرت و کیفیت در حال برگزاری است. ان‌شاءالله تا آن زمان به اوج آمادگی برسیم و بهترین‌ها در پارالمپیک اتفاق بیفتد.
جوانمردی درباره وضعیت خود نیز گفت: همه چیز خوب و نرمال است. منتظر فشنگ خفیف ۵۰ متر هستیم تا ببینیم وضعیت رکوردهایمان چطور است چرا که با این فشنگ‌ها که در حال تمرین هستیم نمی‌شود وضعیت را سنجید. در تفنگ بادی وضعیت خوبی داریم و مشکلی وجود ندارد. در تیراندازی چیزی مشخص نیست اما امیدوارم با تلاش خودم و دعای مردم و کمک خدا به بهترین نتیجه برسم.

پورشیب: مثل همیشه جامعه‌ ورزش حضور پررنگی را دارند

ذبیح الله پورشیب دبیر فدراسیون کاراته در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
پورشیب پس از حضور در انتخابات گفت: مثل همیشه امروز جامعه‌ ورزش حضور پررنگی را دارند. امیدوارم امروز همه انتخاب آگاهانه‌ داشته باشند و اصلح ترین فرد انتخاب کنند.

پاکدل: جامعه ورزش همواره حضور پرشور در تصمیم‌گیری های مهم کشور داشته است

علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
پاکدل پس از حضور در انتخابات گفت: جامعه ورزش همواره حضور پرشور در تصمیم‌گیری های مهم کشور داشته است.

شعبانی‌بهار: حضور باشکوه جامعه ورزش اقتدار کشور را بیشتر می‌کند

غلامرضا شعبانی‌بهار رییس فدراسیون تیر و کمان در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
شعبانی بهار پس از حضور در انتخابات گفت: حضور باشکوه جامعه ورزش و دیگر آحاد مردم در انتخابات اقتدار کشور را در میادین بین‌المللی بیشتر می‌کند.

هروی: رئیس جمهور آینده به فکر ورزش کشور باشد

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
هروی پس از حضور در انتخابات گفت: جامعه ورزش با حضور حداکثری پای صندوق رای آمدند تا اصلح ترین فرد را انتخاب کنند. فردی که انتخاب می شود راه شهید رئیسی را ادامه دهد و ان شاءالله رئیس جمهور آینده به فکر ورزش کشور باشد.

درستکار: جامعه‌ ورزش همواره برای سرنوشت کشور پیشقدم بودند

پژمان ‌درستکار سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
درستکار پس از حضور در انتخابات گفت: جامعه‌ ورزش همواره برای سرنوشت کشور پیشقدم بودند و و‌رزشکاران با حضورشان در پای صندوق رای ارادتشان را به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی نشان دادند.

میراسماعیلی: ایرانی ها سرنوشت خود را با دستان خود رقم می زنند

آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
میراسماعیلی پس از حضور در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق های رای پیام رسان آزادی مردم برای جهانیان است زیرا که ایرانی ها سرنوشت خود را با دستان خود رقم می زنند.

تاج: رای دادن به پیشبرد کشور کمک می کند

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پس از حضور در پای صندوق رأی در ورزشگاه شیرودی در جمع خبرنگاران گفت: تیم فوتبال جوانان‌ را آوردیم که همه آنها رأی اولی هستند. انتخابات ریاست جمهوری چون مبتنی بر رأی مردم است، بسیار مهم است. هر کسی انتخاب شود، همین که بیشترین رأی را داشته باشد می‌تواند برای پیشبرد کشور مؤثر باشد. مقام معظم رهبری فرمودند به هر کسی که می‌خواهید رأی بدهید، اما پای صندوق بیایید. این موضوع به پیشبرد کشور کمک می‌کند.
وی در خصوص اینکه چه توصیه‌ای برای وزیر ورزش و جوانان آینده دارد، گفت: مسئله ورزش و همه رشته‌های ورزشی مهم است. فوتبال هم ویژگی‌های خاصی دارد که با هیچ پدیده‌ای قابل مقایسه نیست. باید تلاش وزیر ورزش این باشد که سربلندی در آسیا و جهان داشته باشیم. عناوین خوبی داریم؛ باید این عناوین را ارتقا دهیم نه اینکه عقب‌گرد داشته باشیم. وزیر باید این کار را انجام دهد و به نظرم این اتفاق رخ می‌دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: مطلب دوم این است که رقبای ما دولت‌ها هستند. الان ببینید قطر و قرقیزستان چه اتفاقاتی را رقم زدند. معنی‌اش این است که سرمایه‌گذاری رقبا خیلی زیاد است. دولت هم باید بداند که چنین رقبایی داریم. در آینده نزدیک مقدماتی جام جهانی را پیش‌رو خواهیم داشت. مسابقات جهانی فوتسال و بازی‌های نوجوانان و جوانان را داریم. دولت باید به این مجموعه کمک کند و مطمئنیم که این اتفاق رخ خواهد داد.

هاشمی: جامعه ورزش حضور پرشوری در انتخابات داشت

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان جهت شرکت در فرآیند رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری به ورزشگاه شیرودی رفت و رای خود را به صندوق انداخت.
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در  ورزشگاه شیرودی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: به مردم شریف ایران این روز را تبریک می‌گویم. روز سرنوشت مردم و جامعه ورزش است که همواره با حضور خودشان نشان داده‌اند وفادار به انقلاب اسلامی هستند. امروز انتخابات چهاردهمین دوره را برگزار می‌کنیم و ان‌شاءالله همانطور که مقام معظم دهبری تاکیدشان حضور پرشور مردم در انتخابات است، جامعه ورزش هم حضور پررنگی خواهد داشت.
وی با اشاره به مشارکت اهالی ورزش و انتخاب رئیس جمهور آینده برای بهتر شدن شرایط ورزش کشور گفت: هدف همه ما این است که بتوانیم با توسعه و گسترش ورزش در استان ها و نقاط مختلف کشور باعث رشد و شکوفایی استعدادها شویم تا آنها برای ایران اسلامی افتخار آفرین باشند.
وزیر ورزش و جوانان افزود: ما بر اساس منویات مقام معظم رهبری با هماهنگی‌های انجام شده صندوق اختصاصی در تهران و سایر نقاط کشور پیش بینی کردیم تا جامعه ورزش بتوانند با فراغ بال بیشتری در انتخابات حضور داشته باشند و در سرنوشت کشور مشارکت کنند.
وی درباره توقع جامعه ورزش از رییس جمهور بعدی، گفت:  وقتی که دولتی مستقر می‌شود وزرا به عنوان نمایندگان دولت موظف هستند سیاست‌های دولت را دنبال کنند و در کنار آن نیازهای مختلف بخش‌های مختلف را برآورده کنند. یکی از موضوعات و دغدغه جامعه ورزش دسترسی به امکانات ورزشی است. ما در این مدت سعی کردیم پروژه‌های نیمه تمام را که سال‌ها از دهه ۸۰ باقی مانده بود، در اولویت قرار دهیم. بالای ۱۴۰۰ پروژه نیمه تمام را به مرحله بهره برداری رساندیم و امیدوارم سایر پروژه‌ها هم به اتمام برسد و در دسترس مردم قرار گیرند.
هاشمی خاطرنشان کرد: ما از زمانی که مستقر شدیم ۱۸ فدراسیون با سرپرست اداره می شدند که انتخابات ۱۴ فدراسیون را برگزار کردیم و انتخابات ۴ فدراسیون باقی‌مانده نیز طی هفته‌های جاری برگزار خواهد شد. طبق دو برنامه مهم و اساسی که قانونگذار مشخص کرده دنبال این هستیم که آمایش ورزش سرزمینی را اجرا کنیم که عدالت را به ورزش برمی‌گرداند. امروز نزدیک به ۱۰۰ هزار مجموعه ورزشی که توسط بخش خصوصی و دولتی ساخته شده نقطه گذاری شده تا بر اساس ظرفیت‌های هر منطقه واگذار شود. در تکمیل آن نیز طرح ملی پیشرفت ورزش کشور را دنبال می‌کنیم.
وی تصریح کرد: از بدو تولد هر فرد بحث ورزش بنیادین را شروع کردیم و چون محور آن خانواده است و معاونت ورزش بانوان متولی این طرح خواهد بود. در باقی کار نیز آموزش و پرورش و دستگاه‌های دیگر فعالیت ورزش همگانی و قهرمانی خود را انجام می‌دهند.این طرح به شکلی است که هرکس علاقمند به ورزش همگانی برای حفظ سلامت است تا پایان عمر این شرایط را خواهد داشت و کسی هم که استعداد دارد و می‌تواند در حوزه قهرمانی کار کند می‌تواند مسیر قهرمانی خود را طی کند.
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که تا زمانی که حضور دارد خدمتگزار جامعه ورزش خواهد بود ادامه داد: ما وظیفه داریم که امر ورزش و در حوزه جوانان به خواست و انتظار اهالی این حوزه توجه کنیم و امیدوارم دولت آینده هم نگاه بیشتر و توجه مضاعف تری به جامعه ورزش داشته باشد. امیدوارم دولت آینده نسبت به ورزش توجه بیشتری داشته باشد تا در سایه برنامه ریزی مناسب تلاش هایی که برای پیشرفت ورزش صورت گرفته است مسیرش را به خوبی ادامه دارد و براساس سیاست هایی که قانونگذار مشخص کرده است به بهترین شکل ممکن پیش برویم.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه