اخبار داغ

زارع پور در جمع خبرنگاران:

7 مورد خرابکاری در 24 ساعت گذشته داشتیم تا فیبر نوری را قطع کنند

7 مورد خرابکاری در 24 ساعت گذشته داشتیم تا فیبر نوری را قطع کنند
وزیر ارتباطات گفت: در 24 ساعت گذشته 7 مورد خرابکاری داشتیم تا فیبر نوری را قطع کنند و البته دوستان ما اکنون همه موارد را حل کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از انداختن رای خود در صندوق با حضور جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه چهاردهمین دوره در حال برگزاری است، اظهار کرد: یاد و خاطره رئیس جمهور شهید مان را گرامی می داریم  و امیدوارم مردم با مشارکت حداکثری و انتخابت فرد شایسته در مسیر رشد کشور کمک کنند.

زارع پور گفت: انتخابات این دوره مبتنی بر تجربیات انتخابت چند دور گذشته مهر از شناسنامه حذف شده و امکان رای دادن با کارت ملی فراهم شده و معنی آن است که باید زیرساخت های ارتباطی کشور فراهم شود تا در لحظه چک شود که فرد آیا در جایی دیگر هم رای داده یا نه و با توجه به گستردگی انتخابت ریاست جمهوری این موضع اهمیت زیادبی دارد .

وزیر ارتباطات بیان کرد: خوشحالم اعلام کنم با همکاری خوب با وزارت کشور و سایر نهاد ها وضعیت ارتباطات بسیار بهتر از انتخابت گذشته مجلس شورای اسلامی است و از مجموع 58640 شعبه 58 هزار و 600 شعبه متصل شده اند و بیش از 99 .99 درصد پوشش ارتباطی دارند و سایر شعب هم حتما شعب سیار هستند و این آمار تقریبا 100 درصدی افتخاری برای کشور است که در صعب العبور ترین نقاط هم پوشش و پایداری ارتباطات وجود دارد . 

پی افزود: از هفته ها قبل و هم برای انتخابات مجلس و همچنین همین انتخابات ریاست جمهوری قرار گاه انتخابات توسط دوستان ما در وزارت ارتباطات فراهم شد. بیش از 400 تیم تعمیر فیبرنوری در سراسر کشور آماده باش کامل هستند. بیش از 400 تیم پایش داشتیم که در یک هفته گذشته 700 کیلومتر را پایش کردند و در 24 ساعت گذشته 7 مورد خرابکاری داشتیم تا فیبر نوری را قطع کنند و البته دوستان ما اکنون همه موارد را حل کردند و بیش از 99 درصد استعلامات ما به صورت برخط انجام شده است.این نشان دهنده کیفیت شبکه ارتباطی ما است.

زارع پور تاکید کرد: اکنون بیش از 97 درصد روستاهای کشور به شبکه ها متصل هستند و این اتفاقات امروز حاصل کار مستنمر در 3 سال گذشته بوده است و به همه همکارانم خداقوت می گویم

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه