اخبار داغ

شیخی در گفتگو با دانا:

شعار بازار آزاد از سوی اطرافیان پزشکیان دروغ محض است/ غرب زده ها در دولت روحانی پول مملکت را به جیب آقازاده ها ریختند

شعار بازار آزاد از سوی اطرافیان پزشکیان دروغ محض است/ غرب زده ها در دولت روحانی پول مملکت را به جیب آقازاده ها ریختند
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در حال حاضر اطرافیان پزشکیان شعار نئولیبرالیسم می دهند، گفت: آنها به دنبال آزادسازی قیمت ها از جمله قیمت بنزین و پایه گذاری اقتصاد سرمایه داری هستند، در حالی که بازار آزادی وجود ندارد و یک نظریه دروغین است.

عبدالمجید شیخی، کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه بنیان اقتصاد بر دو رکن استوار است، گفت: یکی نظام ارزش گذاری پول و دیگری ارزش گذاری کالا و خدمات است. در 45 سال گذشته نفوذ یک قشر بی سواد و غرب زده در حاکمیت است. از 45 سال گذشته حدود 39 سال با نمایندگی اصلاح طلبان، غرب زدگان و مدعیان دروغین جبهه ملی و ... بودند که تصمیمات این گروه منجر به بروز تورم شده است.

شعار بازار آزاد از سوی اطرافیان پزشکیان یک شعار دروغین است

عبدالمجید شیخی با بیان اینکه در حال حاضر اطرافیان پزشکیان نیز شعار نئولیبرالیسم می دهند، افزود: آنها به دنبال آزادسازی قیمت ها از جمله قیمت بنزین و پایه گذاری اقتصاد سرمایه داری هستند. در واقع آنها خواستار قیمت گذاری در اختیار بازار آزاد هستند. در حالی که بازار آزادی وجود ندارد و این یک نظریه دروغین است.

او با تاکید بر اینکه بلایی که سر مردم آمده به دلیل نگاه سرمایه داری است، تصریح کرد: در شرایط کنونی غرب زده هایی که ادعای دولت سازندگی و اصلاحات داشتند نظام قیمت گذاری را به دلار فروختند. این مساله منجر شد تا کشورهای استعمارگر بر کشور مسلط شوند. در واقع با ادعای خصوصی سازی، دارایی های کشور را به آقازاده های خود دادند.

غرب زده ها در دولت روحانی پول مملکت را به جیب آقازاده ها ریختند

شیخی با اشاره به اینکه این غرب زده ها در دولت تدبیر و امید پول مملکت را به جیب آقازاده ها ریختند، تصریح کرد: در حال حاضر همین ها در سطح بین الملل به قشری ثروتمند تبدیل شده اند. اینها که امروز شعار افزایش قیمت بنزین می دهند نه تنها شایسته یک رای در انتخابات نیستند؛ بلکه باید در دادگاه محاکمه شوند، زیرا این افراد با سیاست های خود منجر به بروز تورم و کاهش ارزش پول ملی شده اند.

او با تاکید بر اینکه بر هم زدن نظام قیمت گذاری و ایجاد تورم دست درازی در جیب مردم است، اظهار کرد: رفتار این غرب زده ها باعث شده که برخی این مشکلات را به حکومت نسبت دهند، در حالی که این تورم و آسیب به پول ملی را باید به دولت اصلاحات و سازندگی نسبت داد.

در انتخاب دولت روحانی، مردم مقصر نبودند

شیخی با تاکید بر اینکه دولت بنفش روحانی به گونه‌ای سرکار آمد که مردم شناختی نسبت به آنها نداشتند، اظهار کرد: در انتخاب شدن آنها مردم مقصر نبودند، زیرا آنها نظریه های خود را زیر دستکش مخملی مخفی کرده بودند. بعد در دولت آنها دیدید که با بستن بنگاه های اقتصادی، تعطیلی کارخانه ها و دیپلماسی التماسی ایجاد کردند و منجر به بیکاری کارگران در کشور شدند. اگر آنها در ابتدا ذات خود را نشان می دادند، مردم به آنها رای نمی دادند.

او افزود: به طور قطع مردم علاقه ای به تورم و ذلت کشور ندارند. به همین دلیل ناآگاهی مردم نسبت به سیاست های دولت روحانی به آنها رای دادند. در انتخابات این دوره تمام شبکه های دشمن پشت آنها هستند. آنها برای تبلیغات اصلاح طلبان سرمایه گذاری می کنند. بنابراین با کمال وقاحت شعارهای دولت ورشکسته روحانی را تکرار می کنند و از خدا نمی ترسند. آنها مانند خوارج قران را از بر می خوانند، اما هیچگونه اعتقاد قلبی و عقلی به مبانی قران ندارند. به همین دلیل در مقطع کنونی، مردم باید نسبت به رویکرد آنها شناخت پیدا کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه