اخبار داغ

کنعانی مقدم در گفتگو با دانا:

دست پخت اصلاحات برای آقای پزشکیان کشور را آماده آشوب خواهد کرد

دست پخت اصلاحات برای آقای پزشکیان کشور را آماده آشوب خواهد کرد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر آقای پزشکیان سیاست دوقطبی سازی و عصبانی کردن مردم را که از گذشته دست پخت اصلاحات بوده است را عملی کند کشور را آماده آشوب خواهد کرد.

حسین کنعانی مقدم، تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با تحلیل مناظره شب گذشته نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گفت: متاسفانه شاهد نوعی آنومی سیاسی در کشور هستیم و براساس آن سیاستمداران تلاش می کنند شرایط حاکم بر کشور را سیاه و سفید جلوه دهند.

وی با بیان اینکه چهره های سیاسی تلاش می کنند که مردم را وادار کنند که یا شرایط موجود را بپذیرید یا اساسا زندگی نکنید، ادامه داد: این پدیده نوعی آنومی سیاسی است که پدیده خطرناکی در حکمرانی به شمار می رود.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در جریان مناظره شب گذشته آقای پزشکیان به عنوان مدعی العموم دنبال این بود که مردم را وادار به شورش کند، عنوان کرد: در تمام صحبت های آقای پزشکیان شاهد بودیم که با سیاه نمایی تلاش می کرد وانمود کند که در داخل کشور دچار فروپاشی شده است و ایشان منجی هستند.

کنعانی مقدم با بیان اینکه این نگاه تمامیت خواه ریشه بسیاری از مشکلات امروز کشور است، تصریح کرد: خیلی از مشکلات امروز کشور ناشی از همین پریشان روانی است که برخی در گذشته با این رویکرد کشور را اداره کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: پزشکیان در تمام زمان مناظره در تلاش بود که جلیلی را عصبانی کند تا وی بسیاری از مسائل سری و محرمانه که جز اسرار نظام است را روی آنتن نده بر ملا کند تا از این طریق این اظهارات مورد استفاده اتاق های فکری غرب و رژیم صهیونیستی قرار گیرد با این حال جلیلی خویستن داری کرد و عصبانی نشد.

وی گفت: از نظر آقای جلیلی، دکتر پزشکیان مشکل و بیماری را تشخیص نداده و به نبال عمل جراحی است، در عین حال تلاش می کرد تا از ایجاد دوقطبی در کشور و عصبانی شدن مردم جلوگیری کند.

کنعانی مقدم تصریح کرد: اگر آقای پزشکیان سیاست دوقطبی سازی و عصبانی کردن مردم را که از گذشته دست پخت اصلاحات بوده است را عملی کند کشور را آماده آشوب خواهد کرد.

این تحلیل گر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: اگر حادثه ای بعد از انتخابات رخ دهد هم آقای پزشکیان و هم تمام کسانی که از او حمایت کردند باید به تاریخ پاسخگو باشند که با ایجاد فضای مسموم جامعه را دچار خشم و غضب کرده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه