اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

پزشکیان خواهد گفت: «به من ربطی ندارد»/نامزدی که هیچ کس و هیچ چیز را گردن نمی گیرد!

پزشکیان خواهد گفت: «به من ربطی ندارد»/نامزدی که هیچ کس و هیچ چیز را گردن نمی گیرد!
در حالی به روز پایانی تبلیغات انتخاباتی رسیدیم که مسعود پزشکیان در آخرین مناظره خود رسما اعلام کرد که زیر بار مسئولیت هیچ موضوعی در کشور نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی به آخرین روز تبلیغات نامزدهای راه یافته به دور دوم چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری رسیدیم که شب گذشته، دو مناظره پایانی بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برگزار شد.

مناظره پایانی با موضوع اقتصاد به عنوان اصلی ترین دغدغه سالهای اخیر مردم بود و پیش بینی می شد که نامزدها در جریان این مناظره به بیان دیدگاه ها و راهکارهای اصلاح وضع موجود برای برون رفت از شرایط موج.د اقتصادی برای بهبود معیشت مردم بپردازند.

موضوعی که شاید از سوی مسعود پزشکیان بیش از هر چیز با فرار رو به جلو از مسئولیت پذیری به جای دادن برنامه های اقتصادی همراه بود.

در جریان مناظره و طرح سوالات اقتصادی از سوی مجری برنامه، پزشکیان مکرر از مسئولیت پذیری نسبت به اظهارات اعضای ستاد انتخاباتیش و حتی در بسیاری موارد از پذیرش مسئولیت نسبت به اظهارات خود شانه خالی کرد.

او رسما درباره اظهارات اعضای ستاد انتخاباتی خود درباره موضوع مسکن عنوان کرد: « آن حرف ها را اعضای ستادم زده اند و به من ربطی ندارد»!

او حتی درباره این سوال مجری که شما گفته اید یا باید تحریم ها را حل کنیم یا زندگی مردم به فلاکت کشیده می شود، آیا واقعا گفتید به فلاکت؟! پاسخ داد حالا من می گویم شما بپرس من اینجا زنده ام و جوابت را می دهم!

او اظهارات پیشین خود درباره یارانه 45 هزار تومانی را نپذیرفت و در حالی که مجری سوال کرد آیا شما گفتید که یارانه 45 هزار تومانی کمر دولت را شکسته، به صراحت پاسخ داد من نگفتم.

بی مسئولیتی پزشکیان از اظهارات قبلی اش موجب شد که مجری اعلام کند که شما در دانشگاه قم چنین اظهاراتی را مطرح کردی اما وی باز هم مسئولیت گفته های خویش را نپذیرفت و گناه را به گردن رسانه ها و خبرنگارانی که اظهارات وی را منعکس کردند، انداخت.

واکنش کاربران فضای مجاری به بی مسئولیتی پزشکیان نسبت به همه چیز!

این رویه مسعود پزشکیان در مناظره پایانی، اما واکنش های بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشت.

یک کاربر فضای مجازی در شبکه ایکس نوشت: «فارغ از سطحی بودن آقای پزشکیان در برخورد با تقریبا تمامی مباحث مربوط به حکمرانی، اینکه این بنده خدا هیچ چیز و هیچ کس را گردن نمیگیرده واقعا خطرناکه»

یک کاربر دیگر در پست اینستاگرامی نوشت: «پزشکیان، بزرگترین گردن نگیر تاریخ»!

 و در نهایت برخی دیگر هم نوشتند، «او که امروز مسئولیت حرف های خود و اعضای ستادش را به گردن نمی گیرد، 4 سال بعد مسئولیت هیچ چیز را به گردن نخواهد گرفت!»

از بی مسئولیتی ستادی تا بی مسئولیتی رسانه ای

بی مسئولیتی در قبال مردم اما امروز از سوی روزنامه شرق به عنوان یکی از پایگاه های خبررسان مسعود پزشکیان به اوج خود رسید.

روزنامه شرق در مطلبی که صبح امروز چهارشنبه به چاپ رساند نوشت: بیایید واقع بین باشیم؛ قدرت دولت پزشکیان مانند قدرت دولت روحانی محدود است ما نمی توانیم امیدوار باشیم که او اپلیکیشن هایی را که فیلتر شدند از فیلتر خارج کند. در دولت پزشکیان احتمالا خوانندگان با مشکلات برگزاری کنسرت همراه خواهند بود و برای اجرای گشت ارشاد فشار زیادی خواهد بود اما دولت صرفا با آنها همراهی نخواهد کرد!

محمدجواد ظریف عضو ستاد انتخاباتی پزشکیان و مشاور سیاسی وی نیز در تازه ترین اظهاراتش گفته است« قول نمی دهم با حضور پزشکیان مشکلات یک شبه حل شود»

به نظر می رسد این جریان به دنبال کاهش سطح انتظارات مردم از مسئولان است تا فردا روزی در صورت پیروزی در انتخابات هیچ مسئولیتی بر گرده آنها نباشد و آسان تر به مردم بگویند به ما ربطی ندارد!

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه