اخبار داغ

ترقی در گفتگو با دانا:

پزشکیان از اوضاع کشور بی اطلاع است/ناتوانی در اقناع افکار عمومی برای بهبود معیشت

پزشکیان از اوضاع کشور بی اطلاع است/ناتوانی در اقناع افکار عمومی برای بهبود معیشت
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اظهارات آقای پزشکیان دارای تناقضات گسترده است عنوان کرد: از یک طرف می گوید دولت باید برنامه موجود را اجرا کند و نیازی به برنامه نیست از سوی دیگر می گوید این برنامه قابل اجرا نیست وی از اوضاع کشور بی اطلاع است.

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با ارزیابی روند مناظره پایانی دو نامزد راه یافته به دور دوم رقابت ها گفت: مناظره آخر بیشتر به پاسخ دادن دو طرف نسبت به شبهاتی که در روزهای اخیر مطرح شده بود گذشت.

وی با بیان اینکه آقای جلیلی در مناظره پایانی به خوبی توانست در ادامه مسیر ارائه برنامه هایش به بیان برنامه های اقتصادی در حوزه های مختلف از یارانه تا مسکن و رفع تحریم ها بپردازد تصریح کرد: متاسفانه در سوی دیگر شاهد بودیم که آقای پزشکیان بیش از اینکه راهکار و برنامه ای برای بهبود معیشت مردم ارائه دهد مکرر از پاسخ به سوالات طفره رفته و همه چیز را به بعداً واگذار می کرد.

ترقی با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید کارشناس باشد تا بتواند  در شرایط مختلف بهترین تصمیم را اتخاذ کند، ادامه داد: آقای پزشکیان به جای ارائه برنامه مدام توپ را به زمین کارشناسان می اندازد و می گوید باید ببینیم کارشناسان چه می گویند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به بیان اینکه اظهارات آقای پزشکیان دارای تناقضات گسترده است، عنوان کرد: از یک طرف می گوید دولت باید برنامه موجود را اجرا کند و نیازی به برنامه نیست از سوی دیگر می گوید این برنامه قابل اجرا نیست.

ترقی ادامه داد: علت تناقض گویی پزشکیان بی اطلاعی وی از اوضاع کشور است حتی نمی داند در دولت شهید رئیسی در برخی حوزه ها زیرساخت ها فراهم شده است از همین رو به تخطئه دولت سیزدهم می پردازد.

وی با اشاره به اینکه آقای پزشکیان نسبت به هیچ چیز مسئولیتی نمی پذیرد، گفت: اظهارات و مواضع وی در آخرین مناظره موجب ریزش قابل توجه آرا وی در بین افکار عمومی شد زیرا نتوانست برای بهبود وضع معیشت مردم افکار عمومی را اقناع کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه