اخبار داغ

گزارش دانا از نتایج دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ پزشکیان رئیس جمهور شد

گزارش دانا از نتایج دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ پزشکیان رئیس جمهور شد
با پایان دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ صندوق‌های رأی باز و شمارش آرا آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ که از ساعت ۸ صبح جمعه ۱۵ تیر در شعب اخذ رای سراسر کشور آغاز شده بود در ساعت ۲۴ به پایان رسید و پس از آن صندوق‌های رأی باز و شمارش آرا آغاز شده است.

آقایان سعید جلیلی (شناسه نامزد ۴۴) و مسعود پزشکیان با  (شناسه نامزد ۲۲) که در دور نخست بیشترین آرای مردمی را کسب کرده بودند در دور دوم انتخابات با یکدیگر رقابت کردند تا برنده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران مشخص شود.

اعلام اولین نتایج شمارش آرا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور  در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: اولین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور برای دور دوم نتایج انتخابات ریاست جمهوری نشان می‌دهد، از تعداد  6 هزار و  189  شعبه شمارش و تجمیع شده که شامل کل آرا اعم از صحیح و باطله است به  2 میلیون و  547 هزار و 381 تعرفه شمرده شده که مسعود پزشکیان حائز یک میلیون 263  هزار 874 رأی، سعید جلیلی با یک میلیون  244 هزار و 640 رأی شدند.

  • مسعود پزشکیان ۱۲۶۳۸۷۴ رأی
  • سعید جلیلی ۱۲۴۴۶۴۰ رأی

 

اعلام دومین نتایج شمارش آرا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور دومین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور برای نتایج انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد و گفت: آمارها نشان می‌دهد، از تعداد 13 هزار و  277  شعبه شمارش و تجمیع شده که شامل کل آرا اعم از صحیح و باطله است به  5 میلیون و  819 هزار و 911 تعرفه شمرده شده که مسعود پزشکیان حائز دو میلیون 904 هزار 227 رأی، سعید جلیلی با دو میلیون 815 هزار و 566 رأی شدند.

  • مسعود پزشکیان  ۲۹۰۴۲۲۷ رای
  • سعید جلیلی ۲۸۱۵۵۶۶ رأی

 

اعلام سومین نتایج شمارش آرا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور سومین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور برای نتایج انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد و گفت: آخرین آمارها نشان می‌دهد، از تعداد 21 هزار و 790 شعبه شمارش و تجمیع شده که شامل کل آرا اعم از صحیح و باطله است به 9 میلیون و 699 هزار و 843 تعرفه شمرده شده که مسعود پزشکیان حائز 4 میلیون 996 هزار 364 رأی، سعید جلیلی با 4  میلیون 526 هزار و 960 رأی شدند.

  • مسعود پزشکیان ۴۹۹۶۳۶۴ رأی
  • سعید جلیلی ۴۵۲۶۹۶۰ رأی

 

اعلام چهارمین نتایج شمارش آرا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین آمارها نشان می‌دهد، از تعداد 29 هزار و 175 شعبه شمارش و تجمیع شده که شامل کل آرا اعم از صحیح و باطله است به 13 میلیون و 550 هزار و 280 تعرفه شمرده شده که مسعود پزشکیان حائز 6 میلیون 939 هزار 955 رأی، سعید جلیلی با 6  میلیون 359 هزار و 99 رأی شدند.

  • مسعود پزشکیان: ۶.۹۳۹.۹۵۵ رای
  • سعید جلیلی: ۶.۳۵۹.۰۹۹ رای

 

اعلام پنجمین نتایج شمارش آرا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین آمارها نشان می‌دهد، از تعداد 35 هزار و 223 شعبه شمارش و تجمیع شده که شامل کل آرا اعم از صحیح و باطله است به 16 میلیون و 546 هزار و 660 تعرفه شمرده شده که مسعود پزشکیان حائز 8 میلیون 694 هزار 743 رأی، سعید جلیلی با 7  میلیون 535 هزار و 557  رأی شدند.

  • مسعود پزشکیان:  ۸.۶۹۴.۷۴۳رای  
  • سعید جلیلی:  ۷.۵۳۵.۵۵۷رای

 

اعلام ششمین نتایج شمارش آرا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین آمارها نشان می‌دهد، از تعداد 42 هزار و 432 شعبه شمارش و تجمیع شده که شامل کل آرا اعم از صحیح و باطله است به 20 میلیون و 611 هزار و 971 تعرفه شمرده شده که مسعود پزشکیان حائز 11 میلیون 120 هزار 924 رأی، سعید جلیلی با 9 میلیون 97 هزار و 993 رأی شدند.

  • مسعود پزشکیان: ۱۱.۱۲۰.۹۲۴رای
  • سعید جلیلی: ۹.۰۹۷.۹۹۳رای

 

اعلام هفتمین نتایج شمارش آرا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین آمارها نشان می‌دهد، از تعداد 47 هزار و 807 شعبه شمارش و تجمیع شده که شامل کل آرا اعم از صحیح و باطله است به 23 میلیون و 646 هزار و 138 تعرفه شمرده شده که مسعود پزشکیان حائز 12 میلیون 704 هزار 910 رأی، سعید جلیلی با 10 میلیون 474 هزار و 238 رأی شدند.

  • مسعود پزشکیان:  ۱۲.۷۰۴.۹۱۰رای 
  • سعید جلیلی:  ۱۰.۴۷۴.۲۳۸ رای

 

پایان شمارش آرا/ پزشکیان منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری شد

مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران انتخاب شد. محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اعلام کرد: از مجموع آرای داخل و خارج ایران که ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی است، مسعود پزشکیان حائز ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای و سعید جلیلی حائز ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رای شدند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه