اخبار داغ

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات:

بررسی بیش از ۵۰۰۰ مطالبه مردم در وزارت علوم

بررسی بیش از ۵۰۰۰ مطالبه مردم در وزارت علوم
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات در اجلاس روسای دانشگاه‌ها گفت: بیش از پنچ هزار مطالبه مردم در میز ارتباطات مردمی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد کرمی در اجلاس روسای دانشگاه‌ها گفت: در سه سال گذشته توانستیم ۶۶ بازرسی از دانشگاه‌ها انجام دهیم.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم از  انتصاب بازرسان ماده نود و یک  در این دوره برای اولین بار در آموزش عالی خبر داد و گفت: چهل نفر در قالب بازرسان معتمد و متخصص در سراسر کشور منصوب برای کمک به دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شده‌اند.

وی اظهار داشت: در حوزه پاسخگویی به شکایات در هرکدام از سال‌های ۴۰۰ و ۴۰۱، ۱۰ هزار و در سال جاری تاکنون چهار هزار و ششصد شکایت را بررسی و جواب دادیم.

کرمی گفت: رابطان دفتر بازرسی را در سامانه شکایت به صورت یک  شبکه درآوردیم و با این اقدام مکاتبات متعدد پیگیری شکایت کم شد و کار سرعت گرفت.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در ادامه سخنان خود گفت: در دور اول سفرهای استانی دولت و وزیر، ۲۳ میز ارتباطات مردمی برگزار و سه هزار و دویست درخواست بررسی شد و در دوم  سفرها نیز شانزده میز ارتباطات مردمی برگزار شد و دو هزار مطالبه مورد بررسی قرار گرفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه