اخبار داغ

کادر فنی تیم های تکواندو نوجوانان انتخاب شدند

کادر فنی تیم های تکواندو نوجوانان انتخاب شدند
در پایان جلسه کمیته فنی اعضای کادر فنی تیم های ملی نوجوانان در دو گروه دختران و پسران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تکواندو،جلسه کمیته فنی تیم های ملی در بخش کیورگی به ریاست هادی ساعی و با حضور دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیر فنی تیم های ملی، علی تاجیک ،علی اکبر سلطانی،یوسف کرمی،پیام خانلرخانی و مهروز ساعی به منظور بررسی گزینه های حضور در کادرفنی تیم های نوجوانان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان عصر امروز تشکیل شد .

در پایان جلسه فوق و پس از بحث و تبادل نظر، در گروه پسران جلال خدامی  به عنوان کمک اول و اسماعیل اسماعیل پور  به عنوان عضو کادر فنی و در گروه دختران گیتا ویسی و مریم حجتی به عنوان اعضای کادر فنی انتخاب و معرفی شدند. پیش از این فیض الله نفجم و فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی تیم های فوق انتخاب شده بودند.

شایان ذکر است اسماعیل پور، ویسی و حجتی  با توجه به عملکرد شاگردان خود در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور انتخاب  شدند.

مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور به عنوان مرحله نخست رقابت های انتخابی طی هفته های گذشته برگذار و در پایان نفرات برتر به همراه منتخبین کادر فنی به مرحله دوم مسابقات که  طی روزهای نهم مرداد ماه در گروه پسران و هفدهم مرداد ماه در گروه دختران برگزار خواهد شد، راه پیدا کردند.

مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان مهرماه سال جاری به میزبان کره جنوبی برگزار خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه