اخبار داغ

پرچم ایران در کاخ ورزش بیشکک افراشته شد؛

کشتی با کمربند کورش قهرمانی جهان| طلا، نقره و برنز سهم دختران ایران از ۳ شانس مدال

کشتی با کمربند کورش قهرمانی جهان| طلا، نقره و برنز سهم دختران ایران از ۳ شانس مدال
در رقابتهای کشتی با کمربند کورش قهرمانی جهان دختران ایران به ۳ مدال رنگارنگ دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون رزمی، مسابقات جهانی کشتی با کمربند کورش روز گذشته یکم شهریورماه با حضور نمایندگان ۳۴ کشور به میزبانی کشور قرقیزستان آغاز شد.
 با آغاز رقابت های جهانی کشتی با کمربند کورش در مجموعه ورزشی کاخ بیشکک قرقیزستان تیم ملی ۳ نفره زنان ایران توانست با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود پایان دهد.
سمانه خجسته نماینده کشورمان در وزن ۷۵ کیلوگرم پس از قرعه استراحت با دو پیروز در فینال به مصاف حریفی از قرقیزستان رفت و توانست با اقتدار از سد حریف و مزیت میزبانی او عبور و به مدال طلا دست یابد.
الهه روزبه دیگر نماینده کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم پس از قرعه استراحت با سه برد پی در پی در فینال رقابت ها مقابل حریفی از کشور میزبان ناکام ماند و به مدال نقره بسنده کرد.
در ادامه رقابت ها مبینا میرزاپور اصل نماینده ۶۵- کیلوگرم کشورمان که پس از قرعه استراحت در بازی دوم مقابل حریف قدر قرقیزستانی بازی را واگذار کرده بود در جدول شانس مجدد به مدال برنز وزن خودش دست یافت.
کشتی با کمربند کورش کشورمان در سال ۲۰۲۳ توانست در بخش زنان ۲ مدال طلا و در بخش آقایان ۲ مدال طلا و یک نقره بدست آورد.
شادمان عظیمی، ایوب قلی پور ناوخی، تورج چناری، سجاد چادر نشین در بخش آقایان و الهه روزبه مله، سمانه خجسته، مبینا میرزاپور اصل ورزشکاران اعزامی به این دوره از رقابت ها را تشکیل می دهند.
فردا ملی پوشان کشورمان در بخش مردان به رقابت خواهند پرداخت.
فرشاد شادکادم سرمربی بخش مردان، مونا میرزایی و ستاره اسماعیلی به ترتیب بعنوان مربی و سرمربی تیم فوق را همراهی می کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه