اخبار داغ

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

الگوگیری از شهدای دولت کلید سعادت است

الگوگیری از شهدای دولت کلید سعادت است
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً الگو‌گیری، راه و روش شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی می‌تواند کلید راه سعادت باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادرقلی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص هفته دولت و الگو‌گیری مدیران از سبک مدیریت شهیدان باهنر، رجایی و رئیسی گفت: هفته دولت یک هفته مهمی برای حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، که دو تن از شهیدان خدمت باهنر و رجایی را در این هفته از دست دادیم.

وی بیان کرد: منش و سبک مدیریت شهیدان باهنر و رجایی باعث شد امروز الگوی شود برای مدیران حاکمیتی کشور که بتوانند راه و روش این شهیدان با ارزش را ادامه دهند، لذا مصداق این بحث شد سیدالشهدای خدمت ابراهیم رئیسی که ۱۰۰۰ روز خدمت صادقانه و بی‌منت برای مردم انجام داد که الگویی شد برای نسل جدید که قطعاً الگو‌گیری، راه و روش شهیدان رجایی، باهنر و شهید رئیسی می‌تواند کلید راه سعادت باشد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتظار می‌رود دولت جدید بتواند راه و روش شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی را ادامه دهند تا بتوانند علاوه بر مدیریت صحیح و حمایت از محرومین و مستضعفین جامعه الگوی باشند برای نسل بعدی برای ادامه دادن راه شهیدان انقلاب اسلامی.

ابراهیمی تصریح کرد: دولت جدید می‌تواند با الگو‌گیری از شهیدان خدمت سکان دولت را به خوبی هدایت کنند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در کنار دولت‌مردان با اقتدار مباحث مربوط به قانون‌گذاری نظارت مطالبات را پیگیری می‌کنند تا یک دولت خدمت‌گذار، موثر و جریان‌ساز باشد برای اینکه بتواند خدمتی بی‌منت را به مردم ارائه دهند.

وی اظهار کرد: هر کس بتواند برای خدا کار کند مزد زحمت خود را از خداوند متعال خواهد گرفت همه باید دست در دست یکدیگر و تلاش مضاعف انجام دهیم تا ایران را آباد کنیم و برای سر بلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شبانه‌روز تلاش کنیم تا دشمنان انقلاب اسلامی نتوانند علیه ایران بی‌شرمی کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری این حکیم صادق که فرمودند تلاش برای رسیدن به قله افتخار جمهوری اسلامی ایران سخت است اما نشدنی نیست همه باید تلاش کنند تا در قله افتخارات پرچم جمهوری اسلامی ایران را نسب و به دست صاحب زمان(عج) برسانیم.  

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه