اخبار داغ

پروژه تغییر کلید خورد؛

تیک-تاک ساعت برای بازگشت فرهاد مجیدی؛ عبور مالکان استقلال از نکونام؟!

تیک-تاک ساعت برای بازگشت فرهاد مجیدی؛ عبور مالکان استقلال از نکونام؟!
از شواهد و قراین پیداست که هلدینگ مالک باشگاه استقلال از جواد نکونام ناامید شده و به‌دنبال تغییر اوست.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ سبک بازی تدافعی و نتایجی که طی 3 هفته ابتدایی فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران چنگی به دل نزده‌اند، خیلی زود مدیران هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس و هم‌چنین هواداران تیم فوتبال استقلال را با تردید مواجه کرده؛ تردیدی نسبت به موفقیت جواد نکونام در دومین فصل حضورش روی نیمکت آبی‌ها آن هم با دو جین ستاره داخلی و خارجی!

فصل قبل نکونام هر چه می‌خواست علیه مدیرعامل و تیم مدیریتی باشگاه گفت و نوشت. آش آن‌قدر شور شد که صدای برخی پیش‌کسوتان دل‌سوز و حتی برخی هواداران دوآتشه نیز علیه نکونام درآمد که این دعوای زرگری و فریادهای وقت و بی‌وقت، فقط و فقط به ضرر تیم است که در نهایت هم پس از 27 هفته صدرنشینی، نکونام چوبش را خورد و استقلال قافیه قهرمانی را به پرسپولیس باخت.

با تغییر مدیرعامل باشگاه و هم‌چنین تغییر مالکیت، هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس به هیچ‌کدام از درخواست‌های نکونام در فصل نقل‌وانتقالات نه نگفت و دو جین ستاره خرید. از رامین رضائیان، مرد سال فوتبال ایران و یاغی جدید گرفته تا بازیکن سابق چلسی انگلیس و مدافع جوان و ملی‌پوش لیگ برتری. در واقع مالک باشگاه از همان ابتدا قصد داشت تا راه بهانه را بر نکونام ببندد.

یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست؛ ره‌آورد تمام داشته‌های تاکتیکی جواد نکونام در 3 هفته اخیر بوده. پیروزی در بازی نخست لیگ مقابل شمس‌آذر قزوین فقط با تکیه بر تجربه آبی‌ها و جوانی قزوینی‌ها کسب شد و استقلال در هفته دوم به سکوی سخت انزلی‌چی‌ها برخورد کرد و خوش‌شانس هم بود که با 2 پنالتی رضائیان، جان خودش را به سلامت از باتلاق ملوانان برداشت.

در هفته سوم اما اوج فضاحت تاکتیکی استقلال بود؛ تیمی به‌غایت بی‌برنامه و مملو از تنش و بی‌انگیزگی که در برابر استقلال‌خوزستان تازه لیگ‌برتری شده باخت. همین شکست کافی بود تا مدیران هلدینگ صدای «حیا کن، رها کن» هواداران آبی علیه نکونام را بشنوند و به فکر پروژه تغییر سرمربی در همین هفته‌های ابتدایی، پیش از رسوایی مقابل رقبای نخبگانی در آسیا بیفتند.

شنیده‌ها حاکی از توافقات ضمنی مدیران هلدینگ خلیج‌فارس با فرهاد مجیدی است. مجیدی که پس از 9 سال استقلال را به قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر رساند، به الاتحادکلبای امارات رفت و در آن جا چندان موفق نبود اما هم‌اکنون گزینه بالقوه سران هلدینگ برای عبور از نکونام است؛ می‌شود گفت که تیک-تاک ساعت برای بازگشت 7 محبوب سکوها از هم‌اکنون شروع شده‌است.

باشگاه استقلال استعلام‌های لازم را از مقامات بالادستی هم گرفته است و مطمئن است که مجیدی مشکل نداشتن مجوز برای نشستن روی نیمکت استقلال ندارد. ساعاتی پیش فرهاد تصویری از خودش در کنار گابریل پین را استوری کرد که نشان می‌داد یک اتفاق جدید در راه است. مجیدی به‌شدت بازی رسانه‌ای را بلد است و همین پست اینستاگرامی، نشان از اتفاقات گسترده‌ای خواهد داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه