اخبار داغ

رئیس قوه قضائیه:

آزادگان جهان چشم امید به ایران اسلامی دارند

آزادگان جهان چشم امید به ایران اسلامی دارند
رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه بخش مهمی از اقتدار امروز ایران مرهون مجاهدت نیروهای مسلح است، گفت: آزادگان جهان چشم امید به ایران اسلامی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح پنجشنبه در جریان حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سمنان به میزبانی فرماندهی انتظامی این استان بیان کرد: بخش مهمی از عزت و اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه آزادگان جهان، چشم امید به ایران اسلامی دارند، افزود: نقش نیروهای مسلح در این امید بخشی به آزادگان جهان نقشی بی بدیل و پر اهمیت است.

رئیس دستگاه قضایی با بیان اینکه امنیت در ایران اسلامی مثال زدنی است و این جز در سایه تلاش‌های نیروهای مسلح به دست نمی آید، گفت: همه ما قدردان نیروهای مسلح هستیم.

اژه‌ای با بیان اینکه امنیت در کشورمان با همین تلاش‌ها تثبیت و تحکیم شده است، تاکد کرد: نقش نیروهای مسلح و تبعیت آن‌ها از اوامر فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده کل قوا ستودنی است.

وی با اشاره به مجاهدت‌های نیروهای مسلح ایران اسلامی بیان کرد: این نیروها، از ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و بسیج با تمام توان در مقابل مستکبران و توطئه‌گران ایستادگی کرده و شجاعت بی نظیری از خود بروز داده اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه