اخبار داغ

سخنگوی قوه قضائیه:

قدرت امنیت ایران، حاصل حمایت میلیونی مردم از انقلاب و رهبری است

قدرت امنیت ایران، حاصل حمایت میلیونی مردم از انقلاب و رهبری است
سخنگوی قوه قضائیه گفت: نماز جمعه دیروز نشان داد که قدرت امنیت ایران در سایه حمایت میلیونی اقشار مختلف مردم از انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و ولایت فقیه و از ارزش‌هاست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضائیه، در نشست خبری صبح امروز شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ که با حضور خبرنگاران رسانه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا لازم می‌دانم شهادت مجاهد کبیر، رهبر جبهه مقاومت لبنان، سید حسن نصرالله را به حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، نایب برحق آن حضرت، مقام معظم رهبری و همه ملت‌های مسلمان و آزاد جهان به ویژه ملت‌های مسلمان لبنان، فلسطین، یمن، عراق، سوریه و ایران تبریک و تسلیت عرض کنم.

وی افزود: بی‌شک اگر امروز سید عزیز ما در ظاهر از این دنیای فانی به منزلگاه ابدی شتافته‌اند، مطمئنیم که روح بلند ایشان ارزش‌های جدیدی را در جوامع اسلامی خلق خواهد کرد. با ایجاد روح وحدت بین مسلمانان و بیداری حاکمان کشورهای اسلامی، به زودی در لبنان، فلسطین، یمن، عراق و سایر کشورها شاهد ظهور ده‌ها قهرمان مبارزه خواهیم بود که به کمک این بزرگان، غده سرطانی از منطقه و جهان ریشه‌کن خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین لازم است از دلیرمردان خود، عزیزان نیروهای مسلح، به ویژه پاسداران عزیز در سپاه مقتدر انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع به خاطر عملیات غرورآفرین «وعده صادق ۲» تقدیر و تشکر کنیم. ملت ایران خدمت یکایک این عزیزان را ارج می‌نهد. فرزندان روح‌الله و مقام معظم رهبری در هر زمان که لازم است، قادرند سیلی سختی به دشمنان غاصب و استکبار جهانی وارد کنند.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه جا دارد که دست و بازوی همه بزرگان را ببوسیم و بر این بوسه افتخار کنیم، تصریح کرد: اینجا اعلام می‌کنیم که فرزندان امام و رهبری با هر تجاوزی به کشور عزیزمان و منافع آن، به شدت برخورد خواهند کرد و دشمن را از عمل خود پشیمان خواهند ساخت.

جهانگیر با بیان اینکه نماز جمعه دیروز نشان داد که قدرت امنیت ایران در سایه حمایت میلیونی اقشار مختلف مردم از انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و ولایت فقیه و از ارزش‌هاست، عنوان کرد: حفظ این ارزش‌ها و نظام، اخلاق و انسانیت اقتضا می‌کند که همه آحاد ملت یکپارچه به ندای وحدت بخشی که در ایران برای همه مسلمانان سر داده می‌شود، گوش دهند و تلاش کنند که با ایجاد وحدت، اجازه ندهند دشمن صهیونیستی به شرایط ذلت‌بار خود ادامه دهد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه