اخبار داغ

السد یک - پرسپولیس صفر؛

لیگ نخبگان آسیا| سرخ‌ها همه‌کار کردند جز گلزنی؛ بهتر بودن کافی نیست!

لیگ نخبگان آسیا| سرخ‌ها همه‌کار کردند جز گلزنی؛ بهتر بودن کافی نیست!
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر با شکست سرخ‌پوشان خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر طی دیداری در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا 2025 - 2024، از ساعت 19:30 امشب (پنج‌شنبه - 30 مهرماه) در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه قطر به مصاف یک‌دیگر رفتند.

سرخ‌پوشان در این بازی محمدحسین کنعانی‌زادگان، ایوب العملود، اوستون اورونوف و سعید صادقی را به دلیل مصدومیت و انضباطی در اختیار نداشتند و این مسئله کار را بر شاگردان گاریدو سخت‌تر هم کرده بود.

آخرین بازی رودرروی پرسپولیس و السد با برتری یک بر صفر سرخ‌ها پایان یافته بود. پرسپولیس با 2 پیروزی از 3 بازی آخر و السد قطر نیز با 3 پیروزی در هر 3 بازی آخر خود در لیگ‌های داخلی و لیگ نخبگان آسیا پا به زمین این بازی حساس گذاشتند.

بیشتر بخوانید؛
لیگ نخبگان آسیا| تکمیل بحران پرسپولیس؛ ایوب هم در بازی السد نیست!

در نیمه نخست این بازی، سرخ‌پوشان کار را به مراتب بهتر آغاز کردند اما رفته‌رفته السدی‌ها بازی را در دست گرفته و کار ترکیبی اجرا کردند. پرسپولیس در این نیمه چند موقعیت داشت که از دست داد اما السد در دقایق پایانی گل برتری را به ثمر رساند.

در نیمه دوم، پرسپولیسی‌ها سرتاپا حمله شدند و تعویض‌های گاریدو هم تماماً هجومی بود اما کیفیت پائین علی‌پور و ژوائو به همراه بی‌دقتی و بدشانسی با درخشش مشعل برشم، باعث شد تا سرخ‌ها نتوانند گل تساوی را بزنند و با یک امتیاز از دوحه برگردند.

پرسپولیس صفر
گل: -

السد یک
گل: ماتئوس اوریبه ۲+۴۵

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، فرشاد فرجی(۴۵-سهیل صحرایی)، مسعود ریگی، میلاد سرلک، وحید امیری، علی علیپور، امید عالیشاه، لوکاس ژوائو.
ترکیب السد: مشعل برشام، محمد کامارا، طارق سلمان، پائولو سیلوا، بوئلام خوخی، کریستو پرز، گیلرمه تورس، رافائل سپاستین گارسیا، رومن سایس، اکرم عفیف و آندرس ویا

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه