دایی برنامه نود را تحریم کرد
سرمربی پرسپولیس از گفتوگو با دوربین برنامه ۹۰ امتناع کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا پس از پایان دیدار تیمهای پرسپولیس و پدیده شاندیز که با برتری پرگل سرخپوشان همراه بود، زمانی که دوربین 90 قصد داشت با علی دایی گفتوگویی اختصاصی را انجام دهد این مربی ضمن عذرخواهی از آنها از این کار امتناع کرد و گفت: دیگر با دوربین 90 صحبت نمیکنم، شما لبخوانی میکنید و دست به کارهایی میزنید که درست نیست و مدام میخواهید من را مقابل مدیران دیگر قرار دهید.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,وی افزود: من علی دایی هستم، یک بنده خدا اما دوست دارم شأن و شخصیتم حفظ شود. هیچگاه ادعا نمیکنم که خوب هستم.
,دایی در پایان گفت: آیا به نظر شما این کارها درست است به خاطر همین اقدامات دیگر با دوربین شما صحبت نمیکنم.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه