با ۵ تیم به پرسپولیس گل زده‌ام

با ۵ تیم به پرسپولیس گل زده‌ام
مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: با ۵ تیم مختلف به پرسپولیس گل زدم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا بهمن طهماسبی پس از شکست 5 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: پس از اینکه 10 نفره شدیم از لحاظ بدنی تحلیل رفتیم در وقت‌های اضافه برای حفظ نتیجه به زمین آمدیم تا بازی را به پنالتی بکشانیم و پیروز شویم اما متأسفانه گل های دوم و سوم را دریافت کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی در مورد گلی که به صورت ناگهانی وارد دروازه پرسپولیس کرد، اظهار داشت: یک خطا شد و خیلی سریع بازی را شروع کردیم در فوتبال دنیا نیز می‌بینیم برخی تیم‌ها سریع بازی را آغاز می‌کنند این مسئله خیلی عادی است البته پس از مساوی شدن بازی در وقت‌های اضافه 4 گل خوردیم.

,

طهماسبی در مورد اینکه درگیری با محسن بنگر داشت عنوان کرد: بنگر همیشه شیطنت زیاد می‌کند.

,

مهاجم پدیده مشهد در مورد اینکه همیشه به پرسپولیس گل می‌زند یادآور شد: فکر می‌کنم با 5 تیم مختلف به پرسپولیس گل زده‌ام و بیش از 12-13 گل به پرسپولیس زدم.

,

این اولین گلی بود که در لیگ یک زدم و هر موقع که با پرسپولیس بازی می‌کنم گل‌زنی می‌کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه