گلایه سرمربی تیم بسکتبال بانوان قزوین

هزینه یک میلیاردی برای دوازدهمی مردان!

هزینه یک میلیاردی برای دوازدهمی مردان!
سرمربی تیم بسکتبال بانوان قزوین می‌گوید هیئت استان یک میلیارد تومان برای تیم مردان هزینه می‌کند در حالی که آنها گفته‌اند در جایگاه دوازدهم قرار می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناافسانه حسن‌نایبی درباره حضور تیمش در لیگ برتر بسکتبال بانوان گفت: متأسفانه اسپانسر ما هنوز قطعی نشده اگر نتوانیم اسپانسر پیدا کنیم، در لیگ شرکت نمی‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, افسانه حسن‌نایبی درباره حضور تیمش در لیگ برتر بسکتبال بانوان گفت: متأسفانه اسپانسر ما هنوز قطعی نشده اگر نتوانیم اسپانسر پیدا کنیم، در لیگ شرکت نمی‌کنیم.,
 
,
وی در پاسخ به این سوال که چرا با حمایت ماکارونی جهان مانند سال‌های قبل در مسابقات شرکت نمی‌کنند، اظهار داشت: ما با این اسپانسر مشکلی نداریم، اما باید استان هم حمایت کند. همکاری‌های لازم نمی‌شود آنها هم سرمایه‌گذاری نمی‌کنند. با یک اسپانسر صحبت کرده‌ایم و قرار است تا یکشنبه به ما اطلاع دهند.
,
 
,
سرمربی تیم بسکتبال قزوین درباره اینکه این تیم سال‌ها عنوان دار مسابقات لیگ بوده و عدم حضورش در مسابقات تاثیر گذار خواهد بود و آیا هیئت این استان حمایتی نمی‌کند، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا به بانوان توجهی نمی‌شود. هیئت بسکتبال هم درگیر مردان است و با هزینه بالا آنها را حمایت می‌کند. آنها می‌گویند بانوان بازدهی لازم را نداشته‌اند.
,
 
,
حسن‌نایبی با بیان اینکه مردان این استان گفته‌اند در جایگاه دوازدهم قرار می‌گیرند، عنوان کرد: برای چنین تیمی یک میلیارد هزینه می‌کنند. به اسپانسر جدید گفته‌ایم 300 میلیون تومان برای لیگ لازم داریم. قرار است در هیئت مدیره در این خصوص تصمیم‌گیری شود. امیدوارم که بتوانیم در لیگ شرکت کنیم.
,
 
,
وی درباره گروه‌بندی گفت: گروه سختی داریم. البته هیجان بازی‌ها بالا می‌رود، اما مربیان تحت فشار زیادی قرار می‌گیرند.
,
 
,
انتهای پیام/د
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه