استعفای زینی‌زاده وتو شد/ یک امتیاز به تراکتور برمی‌گردد

استعفای زینی‌زاده وتو شد/ یک امتیاز به تراکتور برمی‌گردد
ظاهرا زینی‌زاده زمانی به کار بازگشته که بابت بازگرداندن یک امتیاز از مسوولان مربوطه تضمین گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  این مدیر بومی تراکتورسازی که پس از اتفاقات بازی فولاد و حکم کمیته انضباطی از سمت خود استعفا داده بود با مخالفت هیات مدیره به کار خود ادامه خواهد داد. البته به نظر می‌رسید موضوع استعفای زینی‌زاده چندان هم جدی نباشد اما به هر حال این حربه‌ای بود برای احقاق حق از تراکتوری‌ها که احساس می‌کنند در جریان حکم کمیته انضباطی سرشان کلاه رفته است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,

ظاهرا زینی‌زاده زمانی به کار بازگشته که بابت بازگرداندن یک امتیاز از مسوولان مربوطه تضمین گرفته است.

, . ,

امروز هم هوشنگ نصیرزاده در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد با اصلاح آیین‌نامه انضباطی یک امتیاز کسر شده تراکتورسازی – استقلال و بقیه تیم‌ها به آنها بازخواهد برگشت.

, .,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه