از کارت زرد داور تعجب کردم
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: درست است که خسته بودیم اما خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناآندرانیک تیموریان پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: درست است که خسته بودیم اما خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و امتیاز مهمی را کسب کردیم.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,وی در مورد شوتی که تبدیل به گل کرد، اظهار داشت: به هر حال قسمت بود و شرایط پیش آمد و من هم شوت کردم و تبدیل به گل شد.
,بازیکن استقلال در مورد کارت زردی که از داور گرفت، تصریح کرد: برخوردی با دفاع چپ فولاد داشتم که 50-50 بود خودم هم تعجب کردم که چگونه از داور کارت زرد گرفتم.
,تیموریان افزود: ما نسبت به بازی قبل به مراتب بهتر بودیم و توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم هر چند خسته هم بودیم مطمئن باشید با ریکاوری که انجام میدهیم میتوانیم در آینده بازی بهتری انجام دهیم و در کورس قهرمانی باقی بمانیم.
,انتهای پیام/ی
]
ارسال دیدگاه