کفاشیان: نوجوانان ایران مقابل بزرگان دنیا ایستادند

کفاشیان: نوجوانان ایران مقابل بزرگان دنیا ایستادند
رییس فدراسیون با تبریک صعود تیم فوتبال نوجوانان به مرحله بعد گفت: نوجوانان ایران باردیگر تاریخ‌ساز شدند و نشان دادند چیزی برای ایستادن مقابل بزرگان فوتبال دنیا کم ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانالی کفاشیان ، با تبریک راهیابی تیم ملی فوتبال نوجوانان به مرحله‌ی بعدی رقابت‌های جام جهانی نوجوانان اظهار کرد: فکر می‌کنم بازیکنان نوجوان ما با تمام وجود بازی کردند. آنها نشان دادند که شایستگی‌های زیادی دارند. تیم نوجوانان از دقیقه‌ی اول تا آخرجنگید و کارشان در صعود به مرحله‌ی بعد فوق‌العاده ارزشمند بود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, لی کفاشیان ، با تبریک راهیابی تیم ملی فوتبال نوجوانان به مرحله‌ی بعدی رقابت‌های جام جهانی نوجوانان اظهار کرد: فکر می‌کنم بازیکنان نوجوان ما با تمام وجود بازی کردند. آنها نشان دادند که شایستگی‌های زیادی دارند. تیم نوجوانان از دقیقه‌ی اول تا آخرجنگید و کارشان در صعود به مرحله‌ی بعد فوق‌العاده ارزشمند بود.,
 
,
وی افزود: بازی‌های این تیم را می‌دیدیم و مشخص بود که خیلی خوب بازی می‌کنند. آنها توانستند تیم قدرتمند اتریش را شکست دهند و مقابل تیم بزرگ آرژانتین و کانادا تساوی بگیرند و تا کنون باختی نداشته‌اند. نوجوانان بار دیگر تاریخ‌ساز شدند و به کارنامه‌ی فوتبال ایران نتیجه‌ی خوب دیگری را افزودند.
,
 
,
کفاشیان گفت: امیدوارم در مرحله‌ی بعدی، تیم ایران بتواند باز هم قابلیت‌های خود را نشان دهد. توانمندی بازیکنانمان بالاست و همه‌ی مردم ایران خوشحال هستند که فوتبال ما مقابل بزرگان فوتبال دنیا ایستاده و این نشان از استعدادها و برنامه‌ریزی‌های خوبی برای پرورش بازیکنان نوجوان دارد. تیم ملی ما هیچ چیزی برای رویارویی با تیم‌های بزرگ کم نگذاشته و به همه آنها این موفقیت را تبریک می‌گویم.
,
 
,
وی در پاسخ به این‌که آیا برای بازی بعدی تیم ایران در مرحله پلی‌آف به امارات می‌آیید گفت: من الان درگیر فراهم کردن مقدمات حضور سپ بلاتر در ایران هستم و فوق‌العاده سرم شلوغ است. مشخص نیست بیایم اما دوستانم خواهند آمد. کارلوس کی‌روش هم اگر خودش تشخیص بدهد می‌آید.
,
 
,
وی با بیان این‌که مبلغ 600 دلار به بازیکنان تیم نوجوانان پاداش می‌دهند گفت: ما 500 دلار به خاطر صعود به مرحله‌ی بعدی و 100 دلار به خاطر بازی‌های گذشته به هریک از بازیکنان و مربیان پرداخت می‌کنیم. هم‌چنین شهردار تهران هم طی تماس تلفنی به من اعلام کرد مبلغ 1000 دلار به هرکدام از آنها می‌دهد.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه