سفر مهاجم استقلال به امارات
مهاجم تیم فوتبال استقلال راهی امارات شد تا مقابل مس نتواند به میدان برود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا آرش برهانی با توجه به اینکه چند روز قبل از امیر قلعه نویی مرخصی گرفته بود امروز ظهر راهی امارات شد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,وی برای رسیدگی به مسائل شخصی خود راهی این کشور شد.
,بدین ترتیب برهانی بازی روز سه شنبه مقابل مس کرمان را که یکی از بازی های عقب افتاده استقلال است از دست داد.
,میرشاد ماجدی سرپرست استقلال با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: برهانی از قبل این مرخصی را از قلعه نویی گرفته بود. وی قرار است پنجشنبه در تمرین استقلال حاضر شود.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه