گواردیولا: بازیکنانم خسته بودند
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است بازیکنانش خسته بودند که به سختی بر تیم اول شهر برلین غلبه کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا شب گذشته در ادامه مسابقات هفته دهم رقابتهای دسته اول بوندسلیگا آلمان بایرن مونیخ موفق شد 3 بر 2 هرتابرلین را شکست دهد.
پپ گواردیولا به خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز باید عنوان کنم در فصل جاری تا به حال هرتابرلین بهترین تیمی بوده که مقابل ما قرارگرفته است. تیم در این بازی خواهان برد بود. اما بازیکنان خسته بودند و پاهایشان توان دوندگی موثر را نداشت.
مربی اسپانیایی افزود: بازیکنان احتیاج به زمان برای استراحت دارند. آنها در این بازی خسته بودند.
او تصریح کرد: حالا که یک هفته کامل فرصت داریم، میتوانیم با استراحت،برنامههای خود را خوب اجرا کنیم.
در این مصاف ماندزوکیچ 29، 51 و گوتسه 54 برای مونیخیها گل زدند. در حالی که راموس هر دو گل برلینیها را در دقایق 4 و 58 در ورزشگاه آلیانسآرهنا زد.
انتهای پیام/خ
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه